Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Okur Kitaplığı > 28 Şubat Süresince Medya
28 Şubat Süresince Medya

28 Şubat Süresince Medya

Okur Kitaplığı
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 15,54 TL
Etiket Fiyatı: 21 TL
Kazancınız: 5,46 TL
Kazanacağınız Puan: 31
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

"Haber", herhangi bir unsurun propagandasını yapmak isteyenlerce kullanılması tercih edilen öğedir. Çünkü haber, bilgi edinme ihtiyacının ötesinde, bir şeyleri "duyurmak" amacıyla da kullanılmak istenmektedir. Bu nedenledir ki; devlet, güçlü ve varlıklı kişiler, yöneticiler, şirketler, diktatörler gibi çeşitli egemenler, haberi kendi güçlerini arttırmak için bir araç olarak görmektedirler.

Nuraydın Arikan'ın bu çalışmasında, haber kullanılarak propagandanın nasıl yapıldığı, 28 Şubat sürecini temsil ettiği düşünülen bir tarih aralığı ele alınarak değerlendirilmiştir. Değerlendirmede genel olarak medyaya bakıldığı gibi, özel olarak dönemin etkili haber programı Arena'nın haber seçimi, işleyişi, yapımcısı ve sunucusu Uğur Dündar'ın 28 Şubat sürecinin etkileyenleri ve etkilenenlerine nasıl baktığı da incelenmektedir. Bu amaçla Arena programının 1996-1997 yayın dönemindeki haberlerinin içerikleri incelenmiş, Uğur Dündar'ın Hürriyet gazetesindeki yazıları yorumlanmıştır. Çalışma; Dündar'ın yazılarının ve onun kararlarıyla şekillenen Arena programı haberlerinin, elde edilen diğer bulgularla birlikte değerlendirildiğinde, 28 Şubat sürecine nasıl etki ettiğini ortaya koymaktadır.
Ürün Detayı
ISBN: 9786056140198
Yazar Adı: Nuraydın Arikan
Yayıncı: Okur Kitaplığı
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 1.30
Boy (cm): 2.10
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön