Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Kodlab Yayınları > 3d Studıo Max İle İç Ve Dış Mekan Modelleme
3d Studıo Max İle İç Ve Dış Mekan Modelleme

3d Studıo Max İle İç Ve Dış Mekan Modelleme

Kodlab Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 22,2 TL
Etiket Fiyatı: 30 TL
Kazancınız: 7,80 TL
Kazanacağınız Puan: 44
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
12 Saatlik DVD Eğitim Seti ile Eşsiz bir kaynak! Katı Modelleme ve Mimari Uygulama Geliştirmeyi Bu Set ile Öğrenin! Bu eğitim kaynağında, 3D Studio Max programının kullanımını temel düzeyde işledikten sonra uygulamalar ile edinilen program kullanımı bilgileri ve modelleme teknikleri uygulamalı olarak gösterilmiştir. Modelleme aşamaları anlatılan iç mekan ve dış mekan uygulamalarında bulunan objelerin modelleme ve yerleştirme işlemlerinden sonra, bu objelerin kaplama işlemleri ve gündüz/gece ışıklandırmaları teknikleri anlatılmıştır. 3 boyutlu tasarım programlarını kullanmaya alışık olan ya da hiç bir tasarım programı ile çalışmamış olan, kısacası yediden yetmişe herkesin anlayabileceği şekilde hazırlanan eğitim seti ile konu hakkında tecrübe sahibi olsun ya da olmasın herkes katı modelleme sürecini rahat bir şekilde öğrenebilecek ve mimari uygulamalar geliştirebilecektir. Kitap ve videolarda anlatılan uygulama çalışmalarını tamamlayarak, temel düzeyde katı modelleme becerisine sahip olmakla birlikte, mimari modelleme ve render bilgi ve becerisine sahip olacaksınız. Ayrıca kitap ile birlikte verilen DVD içerisinde 12 saatlik görsel eğitim setine ve kitapta anlatılan uygulamalara ait kaynak kodlarla materyallere sahip olacaksınız. Kitapta yer alan başlıca konu başlıkları şunlardır: • 3D Studio Max'e Genel Bakış • 3D Studio Max Arayüzünü Tanıma • Viewport’lar ile Çalışma • Max Ayarları ve Arayüz Düzenleme • Objelerle Çalışma • Primitive Obje Oluşturma ve Düzenleme • Obje Kontrolleri ve Hizalama İşlemleri • Objelerin Kopyalanması ve Dizi İşlemleri • Objelerin Bağlantıları ve Gruplandırılması • Shematic View ile Çalışma • Modelleme Teknikleri • Spline ve Şekil Kontrolleri • Poligon, Edge ve Vertex Kontrolleri • Modifier Menüsü ve Modifier Kullanımı • Compound Objeler ile Çalışma • Patches ve Nurbs ile Modelleme Teknikleri • Poligonal Modelleme Teknikleri • Materyal Türleri ve Kaplama Teknikleri • Metarial Editör Kullanımı • Standart Metarial Özellikleri • Map Material Detayı Ekleme • UVW Map ve Unwrap İşlemleri • İç Mekan Tasarımı • Referans Sahne Oluşturma • Duvar ve Zemin Modelleme • Tablo Modelleme • Hali ve Sehpa Modelleme • Tabak, Bardak ve Vazo Modelleme • Koltuk Takımı Modelleme • Saksı Modelleme • Kapı ve Pencere Modelleme • Tavan Modelleme • Tavan Işıklandırma Detayı Modelleme • Tavan Lambası Modelleme • Raf Modelleme • Kitaplık Modelleme • Perde Modelleme • Battaniye Modelleme • Yastık ve Minder Modelleme • Dış Mekan Tasarımı • Duvar Modelleme • Çatı Eşiği Modelleme • Çatı Yüksekliği Modelleme • Balkon Boşluğu Modelleme • Balkon Parmaklığı Modelleme • Balkon Kapısı Modelleme • Çatı Kiremiti Modelleme • Işıklandırma ve Render İşlemleri • Temel Işık, Kamera ve Render Bilgileri • Kameralar ve Özellikleri • Işıklar ve Özellikleri • Temel Render Bilgileri • İç Mekan Gündüz Render İşlemleri • Duvar Kaplama • Zemin ve Pencere Kaplama • Kartonpiyer, Spot ve Lamba Kaplama • Halı, Tablo ve Kitaplık Kaplama • Koltuk, Yastık ve Battaniye Kaplama • Vazo, Sehpa ve Perde Kaplama • Işıklandırma ve Render İşlemleri • Son Görüntü İşlemleri • İç Mekan Gece Render Alma • Dış Mekan Render Alma YAZAR HAKKINDA: Ali Murat SÜMEN, mezun olduğu Süleyman Demirel Üniversitesi lisans eğitimi sırasında part-time olarak Bilgi İşlem Dairesi ve Uzaktan Eğitim Meslek Yüksek Okulu'nda çalışırken Fireworks, Photoshop ve Flash gibi Adobe ürünleri ile 3D Studio Max konularında uzmanlaştı ve üniversite bünyesinde çeşitli seminerler düzenledi. Lisans eğitiminin son senesinde Tübitak ve Microsoft tarafından desteklenen Boğaz Harbi bilgisayar oyunu projesinde yer aldı. Lisans eğitiminden sonra Microsoft Ankara İnovasyon Merkezi bünyesinde Boğaz Harbi projesi üzerinde çalışmaya devam etti ve Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından verilen Teknogirişim Sermayesi desteğini alan ekibiyle birlikte Kodgraf Oyun Stüdyosu'nu kurdu. Odtü Teknokent'de bulunan Kodgraf Oyun Stü
Ürün Detayı
ISBN: 9786055201135
Yazar Adı: Ali Murat Sümen
Yayıncı: Kodlab Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 15
Boy (cm): 21
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Sayfa Sayısı: 275
Baskı Sayısı: 2

Başa Dön