Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > MediaCat > A'dan Z'ye Pazarlama
A'dan Z'ye Pazarlama

A'dan Z'ye Pazarlama

MediaCat
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 18,5 TL
Etiket Fiyatı: 25 TL
Kazancınız: 6,50 TL
Kazanacağınız Puan: 37
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

. Marka: Mediacat

Markalar, reklamlar, tüketiciler, iletişim araçları, dağıtım kanalları, perakendeciler kısacası pazar ve bu arada toplum, topyekûn bir değişim yaşıyor. Pazarlama profesyonelleri artık yalnızca satışla değil, ürün veya hizmetin tüketiciyle temasa geçtiği her noktayla ilgilenmek zorunda. Bunu yapmak için de öncelikle kurulmakta olan yeni pazarlama dünyasına yön veren temel kavramları bilmek gerekiyor.

Pazarlama literatürünün bir numaralı ismi, modern pazarlamanın babası Philip Kotler, bu rehber kitabında Ağızdan ağıza reklamdan Zevke kadar pazarlamayla ilgilenen herkesin mutlaka bilmesi gereken 80 kavramı taze bir bakış açısıyla yeniden tanımlıyor.

Yol gösteren bir pazarlama sözlüğü olarak nitelenebilecek bu kitapta herkesin dilinde dolaşan ama çoğu kişinin yeterli düzeyde bilgi sahibi olmadığı pek çok kavram hakkındi kolayca anlaşılabilen hapaçıklamalar sunuluyor.


Ürün Detayı
ISBN: 9799756347590
Yazar Adı: Philip Kotler
Yayıncı: MediaCat
Çeviren: Aslı Kalem Bakkal
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14
Boy (cm): 20
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Sayfa Sayısı: 210
Baskı Sayısı: 15

Başa Dön