Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Doğan Kitapçılık > Aile Şirketleri İçin Büyüme Stratejileri
Aile Şirketleri İçin Büyüme Stratejileri

Aile Şirketleri İçin Büyüme Stratejileri

Doğan Kitapçılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%25 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 14,25 TL
Etiket Fiyatı: 19 TL
Kazancınız: 4,75 TL
Kazanacağınız Puan: 28
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Aile Şirketleri İçin Büyüme Stratejileri

Türkiyedeki aile işletmeleri için bir rehber...

Dünyanın bilinen en eski şirketi olan Kongo Gumi, Japonyada 578 yılında kuruldu ve 1500 yıl boyunca ayakta kalmayı başardı. Finansal sıkıntılar ve yeni kuşağın kötü yönetimi nedeniyle birkaç yıl önce battı.

Ermenistan kökenli Avedis Zildjian (Zilciyan) Co., 1623 yılında kuruldu. Şu anda faaliyetlerine ABDde devam ediyor...

ABDnin en eski aile işletmelerinden biri olan Grays Store adlı şirket 2012 yılında kapısına kilit vurdu. Şirket tam anlamıyla geleneksel bir aile işletmesiydi, üstelik tam 224 yaşındaydı...

Faber-Castell 252 yılı geride bırakan aile şirketlerinden...

Türkiyede ise durum çok iç açıcı değil. Türk aile şirketleri, Japonyadaki, ABDdeki, İngilteredeki ya da Almanyadaki benzerlerine göre henüz çok gençler. Ve bu genç aile şirketlerini pek çok sorun bekliyor: Şirketlerle birlikte aileler büyüyor, birey sayısı artıyor. Geçmişte kurucunun tek başına ya da kardeşleriyle yönettiği şirketlere, çocuklar, kuzenler, torunlar, gelinler ve damatlar da ekleniyor. Şirketi bir aşama üste çıkarabilme, modern bir yönetim organizasyonu kurabilme ve gerekirse dönüştürebilme gibi zorluklar da aile işletmelerini bekleyen önemli zorluklardan...

M. Rauf Ateş, Aile Şirketleri İçin Büyüme Stratejilerinde dünyadan ve Türkiyeden örneklerle sorunu inceliyor. "Bu kitabı yazarken, Türkiyedeki aile işletmelerinin ihtiyaçlarını karşılamayı amaçladım" diyen deneyimli gazeteci, şirketler açısından kritik verileri ve analizleri paylaşırken, örnek uygulamalara ve başarı öykülerine de yer veriyor.
(Tanıtım Bülteninden)

Ürün Detayı
ISBN: 9786050917819
Yazar Adı: M. Rauf Ateş
Yayıncı: Doğan Kitapçılık
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14.00
Boy (cm): 23.00
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 240
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön