Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > MediaCat > B2B Marka Yönetimi
B2B Marka Yönetimi

B2B Marka Yönetimi

MediaCat
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Bu ürünün baskısı yok
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 19,61 TL
Etiket Fiyatı: 26,5 TL
Kazancınız: 6,89 TL
Kazanacağınız Puan: 39
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Ürünler git gide birbirine benzedikçe, şirketler tercih edilmek için marka yaratma yoluna
Gidiyorlar. Marka, Coca-Cola, McDonald's, Kodak ve Mercedes gibi şirketlerin başarısında önemli bir faktördür. Ama artık daha endüstriyel şirketler de marka yaratma stratejisini kullanıyor. Tüketiciye değil de firmadan firmaya (B2B) satış yapan bazı endüstriyel şirketler yola çıktı bile: Caterpillar, DuPont, Siemens, GE… Ancak şirketler marka yaratmanın bir dizi ürün ya da hizmete isim vermenin ötesinde olduğunu anlamalılar. Marka, bir şirketin ürününün ya da hizmetinin belirli bir seviyede performans sergileyeceğine söz verme şeklidir. Markanın ardında verilen söz şirket ve ortakları için tüm faaliyetlerinde bir motivasyon kaynağıdır.
Bu kitap, endüstriyel ürünler için marka yaratma sanatını ve bilimini inceleyen ilk kitaplardan biri olma özelliğini taşıyor. Endüstriyel ürünler için marka yaratma konusunda pek çok konsept, teori ve başarılı endüstriyel marka yönetimi örnekleri sunuyor.

Ürün Detayı
ISBN: 9786055755409
Yazar Adı: Philip Kotler
Yayıncı: MediaCat
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14
Boy (cm): 20
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Sayfa Sayısı: 402
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön