Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Mediacat Yayıncılık > Bildiğimiz Reklamcılığın Sonu
Bildiğimiz Reklamcılığın Sonu

Bildiğimiz Reklamcılığın Sonu

Mediacat Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 14 TL
Etiket Fiyatı: 17,5 TL
Kazancınız: 3,50 TL
Kazanacağınız Puan: 28
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Reklamcılığın sonu geldi, ama "bildiğimiz" reklamcılığın. Daha önce Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu adlı kitabıyla geleneksel pazarlamanın sonunu ilan eden Coca-Cola`nın efsanevi eski pazarlama şefi Sergio Zyman bu sefer de, kendi deyimiyle pazarlama konusunda en çok yanlışın yapıldığı ve en çok paranın boşa harcandığı alanın, yani reklamcılığın, daha doğrusu geleneksel reklamcılığın sonunun geldiğini iddia ediyor.
2001 yılında Time dergisi tarafından David Ogilvy ve Lester Wunderman ile birlikte 20. yüzyılın en iyi üç satışçısından biri seçilen Zyman, pazarlama dünyasının savaş meydanlarından edindiği tecrübelerine dayanarak hazırladığı bu bildiğimiz reklamcılığın ölüm ilanında önce reklamverenleri uyarıyor: "Pazarlama ve reklam çalışmalarınızın denetimini ele alın ve stratejilerinizi ajanslara bırakmayın, kendiniz belirleyin."
Ürün Detayı
ISBN: 9799756347224
Yazar Adı: Armin Brott
Yayıncı: Mediacat Yayıncılık
Çeviren: Fatma Cihan Dansuk
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14
Boy (cm): 21
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 316
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön