Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > MediaCat > Bilinçaltımdaki Reklamlar
Bilinçaltımdaki Reklamlar

Bilinçaltımdaki Reklamlar

MediaCat
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 19,24 TL
Etiket Fiyatı: 26 TL
Kazancınız: 6,76 TL
Kazanacağınız Puan: 38
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Maruz kaldığınız her reklamdaki her detay bir biçimde örtülü belleğimizde saklanmakta ve yakın ya da uzak bir gelecekte bizi etkileyerek satın alma davranışımızı değiştirebilmektedir. Dükkanların dışındaki tabelalar vitrinlere bakarken gördüğümüz sayısız sembol ve işaretler billboardlar posterler karşımızda oturanların okuduğu dergilerin arka sayfalarındaki ilanlar... Bütün bunlar devamlı olarak algılanarak saklanır ve tetiklenerek davranışlarımızı etkileyebilecekleri günü beklerler. Peki tüm bu süreç nasıl işler Robert Heathbu kitapta deneysel psikoloji ve bilişsel nörobilim yaklaşımlarını kullanarak reklamların bilinçaltımızı nasıl etkilediğini yani reklamların bizi biz farkında olmadan nasıl etkilediğini birçok araştırmaya dayanarak ortaya koymaktadır. Heathin vermiş olduğu örnekler sayesinde reklamlarla olan ilişkimizin aslında ne kadar garip ve karışık olduğunu görecek ve artık her reklama farklı bir dikkat seviyesiyle bakmaya başlayacaksınız
Ürün Detayı
ISBN: 9786054584338
Yazar Adı: Robert Heath
Yayıncı: MediaCat
Çeviren: Emrah Bilge
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 15
Boy (cm): 22
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Sayfa Sayısı: 355
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön