Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Nobel Yayın Dağıtım > Bütünleşik Pazarlama İletişimi Ölçümleme Süreci
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Ölçümleme Süreci

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Ölçümleme Süreci

Nobel Yayın Dağıtım
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 28,8 TL
Etiket Fiyatı: 32 TL
Kazancınız: 3,20 TL
Kazanacağınız Puan: 58
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Pazarlama ve pazarlama iletişimi kavramı tanımı ve özellikleri, tarihsel gelişim süreci, bütünleşik pazarlama iletişiminin gelişim nedenleri, planlama modelleri, bütünleşik pazarlama iletişiminde stratejik yönetim ve ölçümleme sürecinin değerlendirilmesi çalışmada ele alınan konulardandır. Bu çalışma, pazarlama iletişiminde ölçümleme konusuna gerek akademik ve gerekse profesyonel anlamda ilgi duyan araştırmacı ve kullanıcılar için temel bir başvuru kaynağı olabilecek niteliktedir.
Ürün Detayı
ISBN: 9789755918761
Yazar Adı: Nilay Başok Yurdakul
Yayıncı: Nobel Yayın Dağıtım
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16.00
Boy (cm): 23.50
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön