Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Concepting

Concepting

Mediacat Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 8,8 TL
Etiket Fiyatı: 11 TL
Kazancınız: 2,20 TL
Kazanacağınız Puan: 18
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Ne yapsaniz bir türlü olmuyor, degil mi? Tam olarak istediginiz gibi bir marka ortaya çikmiyor. Ya var olanlara benzer bir seyler yapmaniz ya da sonucundan emin olamadiginiz maceralara atilmaniz gerekiyor. Farkli bir marka yaratmak istiyorsunuz ama karsiniza çikan önerilerin hepsi binlerce kez denenmis! Üstelik artik bu denemelerin sonuçlari da eskisi kadar basanli olmuyor...
Eski markalasma ve pazarlama teknikleri, bugün içinde yasadigimiz iletisim-odakli çagin ihtiyaçlarina cevap veremiyor.
Pazarlamanin en temel ilkesi degil, pazarin ihtiyaçlar degisti.
Iletisim-odakli çagin basarili markalarina bir bakin: Virgin, Nike, Benetton, Swatch... Pazar arastirmalari onlar açiklamakta yetersiz kaliyor. Geleneksel markalasma ve pazarlama teknikleriyle de hareket etmiyorlar. Öyle olsa, ayni markanin altinda hem uzay aracin hem çok satan kitaplar hem de saraplar ve daha onlarca birbiriyle markalarindan baska ilgisi olmayan ürünü bir arada nasil tutabilirdi Virgin?
Her seyin yeniden tanimlandigi iletisim-odakli çagimizin markalarindan biri olmak istiyorsaniz, dogru yerdesiniz. Iste, yeni çagin basarili markalarini yaratmak için ihtiyaciniz olan rehber kitap ellerinizin arasinda.

Ürün Detayı
ISBN: 9786055755171
Yazar Adı: Jan Rijkenberg
Yayıncı: Mediacat Yayıncılık
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14.0
Boy (cm): 20.0
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 136
Ağırlık (gram): 150

Başa Dön