Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Dharma Yayınları > Dansçı Vücuduna Sahip Olmak
Dansçı Vücuduna Sahip Olmak

Dansçı Vücuduna Sahip Olmak

Dharma Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 11,1 TL
Etiket Fiyatı: 15 TL
Kazancınız: 3,90 TL
Kazanacağınız Puan: 22
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Bir dansçı vücuduna nasıl sahip olabilirsiniz?
- Vücudunuz içinde kendinizi daha iyi mi hissetmek istiyorsunuz? Onu güçlendirmek mi?
- Kendinizden daha emin görünmek ve olmak mı istiyorsunuz?
- Kısacası bir dansçı vücuduna sahip olmak mı?
Size iyi haberlerimiz var! Hiç dans pabucu giymemiş olsanız bile, bu hayal elinizle ulaşabileceğiniz yerde duruyor!
Yüzde yüz orijinal ve etkili bir metot sayesinde, vücudunuzun farkına varın ve onu kontrol etmesini daha iyi öğrenin.
- Kendinizden daha emin görünmek ve olmak mı istiyorsunuz?
- Kısacası bir dansçı vücuduna sahip olmak mı?
Size iyi haberlerimiz var! Hiç dans pabucu giymemiş olsanız bile, bu hayal elinizle ulaşabileceğiniz yerde duruyor!
Yüzde yüz orijinal ve etkili bir metot sayesinde, vücudunuzun farkına varın ve onu kontrol etmesini daha iyi öğrenin.

- 100 resimli egzersiz.
- 10 dakika? 20 dakika? 60 dakika mı?
Uygun zamanınıza göre seçime bağlı seanslar!
- Otobüs beklerken.... Bir dakika boş zaman bulur bulmaz, vücudunuzu güçlendirecek egzersizler!

Güzel olmak bir hat sorunu değil, her şeyden önce düzgün duruş sorunudur. Başlamak için ne bekliyorsunuz? Öyle çok şey kazanacaksınız ki!

Veronique Schapiro-Chatenay, yirmi yılı aşkın süreden beri dans ve duruş hocalığı yapıyor. Carita güzellik kurumunda "relooking corporel" dersleri veriyor: Öğrencileri güzel vücut duruşları benimseyerek kendilerini daha iyi sunmayı, göstermeyi öğreniyor burada.
GİRİŞ
Ben kimim?
Öncelikle tutkulu bir kadın! Dansa tutkulu on yıllık formasyon ve yedi yıl profesyonel uygulama yapmış biri aynı zamanda dans eğitimine olan tutkum yüzünden 20 yılı aşkın bir süredir çalışan biriyim.
Klasik, caz ve modern dans çalışmaları sayesinde kazandığım müthiş bir vücut tanıma bilgisi sayesinde, onu kontrol etmesini ve özellikle mümkün olabilecek en iyi duruma getirmesini öğrendim. Herkese estetik ve güzel bir duruş kazandıran ve vücudunu geliştiren bir metodu, bir beceriyi paylaşmak istedim
Bu ciddi, etkili aynı zamanda ilginç metot 37 yıllık bir tutkunun ve çalışmanın ürünüdür.
Bu kitabı neden yazdım?
Öğrencilerimin harika vücut gelişimi ve onların her yeni gelişme karşısında duydukları heyecan yüzünden, fiziksel kondisyon dışında, kendileri ve başkaları üzerinde edindiği olumlu izlenimi, daha (azla İnsana ulaştırmak ve böylece global bir rahatlama sağlamak için bu kitabı yazmak istedim, öğrencilerim de egzersizlerini kendi kendilerine yapmak için bundan yararlanabilecekler.
Bu kitaptan nasıl yararlanılır?
Yaşınız ve işiniz ne olursa olsun, bu kitapta hayat ritminize uygun bir program bulacaksınız. Bu kitap üç bölümden oluşuyor: Bir metot, 100 egzersizlik bir toplam ve boş zamanlarınıza uygun, tamamen hazır size göre seanslar.
Metot
Egzersizlere geçmeden önce metodu iyice sindirinceye kadar okumanız çok önemli. Metot şunları içeriyor:
5 önemli nokta, ki bu eserin temelidir size, seanslarınız süresince öneriler egzersizleri uygulayarak yeni bir vücut duruşu kazandıracak;
Programınızı uygularken en işi koşulları bulmanıza yardım edecek 10 öneri:
Çalışmadan sonra zihinsel ve fiziksel bir toparlanma için yapmanız gereken kaçınılmaz 2 sakinleştirici egzersiz büyük gerilme ve soğuma (tedbir).
Egzersizler
Daha sonra, vücudun gereken bölümüne göre sınıflandırılmış bir dizi egzersiz bulacaksınız. Bu egzersizler kolay anlaşılır ve etkili olması İçin hedeflenmiştir. Egzersizler sunulurken yapılan Öneriler bilinçle ve etkiyle çalışmanıza yardımcı olacaktır, önerilen çalışmadan dolu dolu yararlanmak için bir seans sırasında vücudun bütün kısımlarını gözden geçirmeniz gerektiği açıkça görülür.
Seanslar
Ancak zaman yokluğundan dolayı, her zaman gerçekleştirilmesi mümkün değil!
Hayatta en önemli şey zamanı doğru kullanmak olduğundan, size sayla 147′de haftalık öç program tablosu seçtim; “isteğe göre seçilmiş seanslar” yukarıda adı geçen yüz hazır egzersizden oluşur. Bunlar her seferinde yeni egzersizlerden oluşan bir seans tipiyle birliktedir: 10 dakika? 20 dakika? 60 dakika?.. Her şey hazır. Seansınıza günde 10 dakika ayıracak zamanınız varsa, haftada altı kez yapılan, üç egzersizden oluşan bir zaman tablosu bulacaksınız.
Son olarak, en meşgul olanlar bile duruşlarını düzeltmek ve kaslarını tekrar canlandırmak için günlük hayatlarında zaman ayırabilecekler! Otobüs bir türlü gelmiyor mu? Doktor sizi hemen kabul etmiyor mu?. Bundan, bazı bölümlerin (vücudun bölümü) sonunda bulacağınız “günlük küçük egzersizler” den birini yapmak için yararlanın.
Kitabın sonunda, egzersizler boyunca anlamları ya da tekrar pozisyonları açıklayan (İtalik harflerle dizilmiş) bir deyim sözlüğü bulacaksınız
Fiziksel koşul
Fiziksel bir aktiviteye girişmek için hekiminizin size yeşil ışık yakması gerekir elbette. Bununla birlikte ağrı. bir alarm işareti olsa da fiziksel çalışmada her zaman bir engel oluşturmaz. Gerçekten insan kendini rahatsız hissettiğinde, vücudun kötü duruşundan kaynaklanan gerginlikler ya da tıkanma hissi duyabilir. Stres de fiziksel ağrılara neden olabilir. Hekim bunları göz önünde bulundurur.
Ayrıca yeni doğum yapmış hanımlar karın egzersizlerini

İLKELER
Bütün içinde düşünülen bir vücut
Vücût duruş olarak, bazen özel olarak şu ya da bu kısımlar üzerinde durulsa bile, sürekli bir biçimde kendi bütünlüğü içinde düşünülmeli. İnsan varlığı bir bütündür! Kasları geliştirmek kolay, ancak bir vücudun duruşunu değiştirmek zordur ve irade, arzu gerektirir. Yeni bir dengeye kavuşmak için ise aktif olarak katılmaz zorundasınız. Eklemleri ve bağlan esnekleştirmek her yasta mümkündür, ancak yalnız çaba ve düzenliliktir etkili olan.
Metot, direnme gücüne, davranışa dayanır ve derslerimde dans, esin veren en temel ilkedir. Önemli olan kasları güçlendirmek ve esnek olmaktır, ama görünüşü mümkün olduğunca en iyi duruma getirmek için sürekli en iyi pozisyonu aramak gerekir.
Her zaman kendini sergiliyormuş duygusu içinde olmak ve kendinden güzel bir görüntü verme kaygısı gütmek. Derslerimde, iyi bir egzersizin, yıl sonu gösterisinde sergileneceğini söyleyerek şakalaşırız!
Vücudun bakımını çoğu zaman bir araba bakımına benzetirim: Her bölümün iyi çalışmasını sağlamak ve ilerlemek, daha uzağa gitmek için rekabet edebilir bir bütünlük yaratmak gerekir. Öğretim metodum, duyularını ve güçlerini geliştirerek vücudunu canlandırmak ve tanımak için dansçının çalışma saatlerinin pratik bir özetidir.
Kendini en İyi duruma getirmek
Çoğu zaman fiziksel egzersizin, zayıflamak ve magazin dergilerindeki modellerle boy ölçüşmek için yapıldığı ileri sürülür. Benim derslerimin esprisinde fiziksel egzersiz, her şeyden önce insanın, vücudu içinde kendini iyi hissetmesi ve yıllar geçerken dinamizmini ve duruşunu geliştirmesi için gereklidir.
Hiç hak etmediği halde, genç olmanın esneklik ve hareketlilik demek olduğu düşünülür. Esneklik bazen doğuştandır bu olmadığı takdirde her gün yapacağınız çalışma vücudunuzun esnek olmanızı sağlar, hareketlerinizi özgür)eştirir.
Her cinsten, her yaştan ve her yerden insanlarla çok yakın ilişkiler içinde olduğumdan, bazı hareketleri anlamak ve yapmak için güçlüklerle karşılaştıklarını gördüm. O zaman tıp terimleri kullanmadan bilgileri iletmek ve mümkün olduğunca kısa sürede en iyi sonucu almak için resimler, konuşan deyimler {bu kitapta sunulmaktadır) araştırdım. Bu hareket ve iyi duruş anlayışı, doğruluk duyusunu ve yerine getirme zevkini sağlamak için temeldir.
Bütün o öğrenciler için fiziksel egzersiz, iyi yemek ve iyi uyumak gibi vazgeçemeyecekleri bir yaşama sanatı haline geldi.
Asıl amaç bu olmasa da fiziksel egzersiz yapmak, vücudu rejimden daha etkili bir şekilde biçimlendirir; zira fiziksel egzersiz sayesinde vücut güçlenir, kaslar cansızlıktan kurtulur. Teraziye çıktığınızda vücut ağırlığınız artabilir, zira kaslar yağdan daha ağır olmakla birlikte hacim olarak daha düşüktür.
Neyse, herkesin hacmi kendine deyip tek öp, tek model aramaktan kaçınalım.
AMAÇLAR
Vücudunu öğrenmek, farkına varmak
Benim metodumda ulaşılması gereken amaç her öğrencinin haftada bir İki kez egzersiz yapması değil, vücudunu öğrenmesi, kontrol etmesi, uyumlu ve İs görür halde olması için onu yönelmesidir. Günlük hayatta hareket mekanik değil düşünülmüş, kontrol edilmiş ve zekice yapılmalı. Söz konusu olan başkalarına karsı vücudu yani kendini sergilemektir. Yalnız giyinişinizle de yanınızdaki kişinin ilgisini hatta hayranlığını üzerinizde toplayabilirsiniz.
Her zamanki duruş, ne bilinçli, ne isteğe bağlı ve ne de ender olarak estetiktir. Heyecan yardımıyla insan vücudunun kontrolünü tekrar ele alabilir ve birkaç basit ilkeyle kendini daha iyi sunmak için en iyi duruma getirebilir, iyi bir duruş kazanabilir. Uzun vadede vücudunu düşünme, dik tutma, kamını içine çekme, butlan sıkma, omuzları indirme çabalan doğallaşarak, refleks haline gelecektir.

Ürün Detayı
ISBN: 9789944986922
Yazar Adı: Veronique Schapiro-Chatenay
Yayıncı: Dharma Yayınları
Çeviren: Nuriye Yiğitler
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13.50
Boy (cm): 21.00
Kağıt Cinsi: 2. Hamur
Sayfa Sayısı: 168
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön