Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Doğan Kitapçılık > Değişen İletişim Ortaminda Etkileşimli P
Değişen İletişim Ortaminda Etkileşimli P

Değişen İletişim Ortaminda Etkileşimli P

Doğan Kitapçılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%25 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 9 TL
Etiket Fiyatı: 12 TL
Kazancınız: 3,00 TL
Kazanacağınız Puan: 18
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Akademisyenler ile pazarlama sektöründen gelen uzmanlarin isbirligiyle hazirlanan bu kitap, etkilesimin pazarlama ve reklamcilikta oynadigi, oynayacagi rolü teorik ve pratik boyutlariyla inceliyor. Kitabin ana fikri:
Yeni medya, pazarlama açisindan ne
kadar büyük firsatlar sunarsa sunsun, müsterilerle iletisim kurmak ve onlari ikna etmek aslinda sanatla bilim arasinda gelisen bir süreçtir. Bu sürecin en önemli kriteri ise tüketiciye konusmak yerine tüketiciyle konusmayi basarmaktir.
Ürün Detayı
ISBN: 9786051112299
Yazar Adı: Lemi Baruh;Müberra Yüksel
Yayıncı: Doğan Kitapçılık
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14
Boy (cm): 21
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 252
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön