Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:

Değişen Tüketici Kim?

Mediacat Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 17,6 TL
Etiket Fiyatı: 22 TL
Kazancınız: 4,40 TL
Kazanacağınız Puan: 35
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Günümüz tüketicilerinin profilini çikaran Degisen Tüketici Kim? Türkçeye birçok reklam, pazarlama ve iletisim kitabi kazandiran MediaCat Kitaplari tarafindan yayimlandi New York Times köse yazari Rob Walker'in modern pazarlamanin uzmani olma gibi bir iddiasi yok. Ama yapmis oldugu kisisel ve kurumsal düzlemdeki gözlemlerle bugünün toplumunda markalarin ne ifade ettigi konusunda ortaya argümanlar atiyor. Walker, zihinlerimizi, davranislarimizi ve satin alma aliskanliklarimizi derinlemesine inceleyen ilk analistlerdendir. Tüketiciler artik ya reklam hazirlamak ya da ürünleri sirketlerin birer temsilcisi olarak arkadaslarina veya ailelerine tanitarak agizdan agiza kampanyalarina katilmak gibi viral pazarlamalarin basrollerindeler. Böyle bir süreçte de markalarla iliski kurarak kültürel, siyasi, toplu aktivitelere katilmis oluyorlar. Rob Walker, hem pazarlama hem kültürel antropoloji incelemelerini bir araya getirerek satin aldigimiz ürünlerin neden bugüne dek hiç olmadigi kadar bizi yansittigini ve aslinda satin aldigimiz seyin biz oldugunu ortaya koyuyor. Günümüzün tüketici davranislarini farkli bir bakis açisiyla okumak isteyenler için essiz bir kaynak.

Ürün Detayı
ISBN: 9786055755522
Yazar Adı: Rob Walker
Yayıncı: Mediacat Yayıncılık
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14.0
Boy (cm): 20.0
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 270
Ağırlık (gram): 250

Başa Dön