Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Volga Yayıncılık > Dijimodern Medyada Reklam Tüketimi
Dijimodern Medyada Reklam Tüketimi

Dijimodern Medyada Reklam Tüketimi

Volga Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 18 TL
Etiket Fiyatı: 20 TL
Kazancınız: 2,00 TL
Kazanacağınız Puan: 36
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Gündelik yaşantımızda duyduğumuz ya da maruz kaldığımız, dijital, web 2.0, sibernetik, robotik, yapay zeka, hologram, QR kod gibi kelimeler ya da, upload, download gibi komutlar, sanki geleceğin geldiğini, o günün bugün olduğunu çağrıştıran niteliktedir. Kitabın adındaki ?dijimodern', içeriğini özetlediği gibi aynı zamanda da yeniliği vefarklılığı çağrıştıran bir değişimi işaret eder.Hızla gelişen teknoloji ve dijitalleşme sayesinde geleceğe doğru değişim gerçekleşmektedir. Henüz bilimkurgu filmlerindeki gibi uçan arabalara binmiyor ya da Mars'ta yaşamıyor olabiliriz. Ancak bunlarında çok yakın bir gelecekte gerçek olabileceğine inandığımız, dijitalleşmenin, toplumsal, ekonomik ve kültürel etkilerinin yoğun olarak yaşanmaya başlandığı, ara bir geçiş sürecinde, yani dijimoderndönemde, olduğumuzu söyleyebiliriz.
Postmoderndönemin ölümü ve yerine geçecek dönemin ne olacağı, bir dizi kuramcının ve felsefecinin uzun zamandır tartıştığı bir konudur. Biz bu kitapta, dijital teknolojilerinin reddedilemeyen gelişimini merkeze alarak,dijimodern kurama doğru bir yolculuk öneriyoruz. Bunu yaparkende dijimodernizmin, iletişim ve etkileşim biçimlerimizi ve aynı zamanda da medyayı tüketme yollarımızıdönüştüren,fantastik bir değişim olduğunu kabul ediyoruz. Dijimodernizm meşru bir değişimdir, medya tüketimi, tüketiciler, pazarlama ve reklam üzerindeki sınırsız etkileri deayrıca kabul görmüştür.Dijimodern dönem, reklam ve pazarlama yönünden de, tüketicinin aktif olduğu, yoğun bir etkileşim süreci gerektirmektedir. Ancak dijimodern tüketicinin bunlara katılım sağlamaktan oldukça uzak ve tahammülsüz olduğu, kuramsal dayanaklar ve bir araştırma süreciyle birlikte değerlendirilmektedir.
Ürün Detayı
ISBN: 9786059981293
Yazar Adı: Belkıs Saraç Uslusoy
Yayıncı: Volga Yayıncılık
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13,5
Boy (cm): 21,5
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 220
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön