Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:

Dijital İçerik Pazarlaması

Karahan Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 9 TL
Etiket Fiyatı: 10 TL
Kazancınız: 1,00 TL
Kazanacağınız Puan: 18
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Hepimiz gün içinde bir ya da birkaç kez çalistigimiz bankanin kurumsal internet sitesine giriyoruz, merak ettigimiz herhangi bir sorunun cevabina ulasmak için Google?a soruyoruz, almak istedigimiz ürünleri alisveris sitelerinden takip ediyoruz. Uçak, otobüs, konser ya da etkin-lik biletlerimizi internet üzerinden aliyoruz, aksam ne yemek yapayim? sorusunu internetten yemek tariflerine bakarak cevapliyoruz, trafige ve hava durumuna bakip öyle yola çikiyoruz, acikiyoruz ve disari çikmak istemiyoruz dolayisiyla yemek siparis ediyoruz, gazetelerin o güzel kagit kokusunu özlesek de internetten haberleri okuyoruz ve belki de en fazla sosyal paylasim sitelerinden birbirimizin hayatlarina dahil oluyoruz. Böylece hepimiz, gün içerisinde onlarca web sitesini ziyaret ediyoruz. Kullanim amacimiz ne olursa olsun, gün geçtikçe dünyada daha fazla kisi internette yeni kullanim aliskanliklari ediniyor. Sinirlar sanallasip kitalar birbirine baglandikça, dijital bir düünce tarzi devreye girdi. Istenen bilgiye her an her yerden ulasiliyor olmasi, sirketlere ve pazarlamaya farkli bir perspektif kazandirdi. Teknoloji ile bütünlesen pazarlama, yeni kavramlarin gelismesine de olanak sagladi. Bu çerçevede ön plana çikan konular; degisen tüketici yapisi, dijital pazarlama ve dijital içerik pazarlamasidir. Hedef kitleyi, dijital ortamda çesitli amaçlarla yönlendir-mek için onlara uygun, yaratici ve hatta katilimci içerik sunulmasi ile baslayan süreci yansitan dijital içerik pazarlamasi; geleneksel "bak bu ürün güzel bunu al!? seklindeki pazarlama yöntemlerinden farklidir. Bu açidan dijital içerik pazarlamasini kullanan milyonlarca sirketin tüketicilerine bakis açilari da farklidir. Bu yeni tüketiciler artik bizim "destekçiler? imizdir. Dijital Içerik Pazarlamasi isimli bu kitap, pazarlama yaklasimlarindaki degisimi, degisen tüketiciyi, dijital içerik pazarlamasini, dijital içerik sürecini ve bütünlesik stratejileri aktarma çabasi ile bes bölümden olusmaktadir. Kitap, dijital içerik kavramini daha önce hiç duymayan ya da dijital içerikler olusturan sirketler dahil konu ile ilgilenen herkes için bilgi vermek, paylasmak ve ortak anlam olusturmak amacina yöneliktir. (Tanitim Bülteninden)

Ürün Detayı
ISBN: 9786054454976
Yazar Adı: Dilek Penpece
Yayıncı: Karahan Yayınları
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14.0
Boy (cm): 21.0
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Sayfa Sayısı: 133
Ağırlık (gram): 200

Başa Dön