Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Beta Basın Yayım > Dijital Reklamcılık ve Gençlik

Dijital Reklamcılık ve Gençlik

Beta Basın Yayım
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 17,55 TL
Etiket Fiyatı: 19,5 TL
Kazancınız: 1,95 TL
Kazanacağınız Puan: 35
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Birinci Bölüm: Yeni Medya Konu 1: Medyanin Yeni Hali Konu 2: Yeni Medyanin Özellikleri Konu 3: Enformasyon Toplumlarinin Dogusu ve Yeni Medya Etkileri Konu 4: Yeni Medya Kültürü ve Gençlik Ikinci Bölüm: Dijital Reklamcilik Konu 1: Kavramsal Açidan Dijital Reklamcilik Konu 2: Dijital Çagin Yeni Tüketicileri Konu 3: Dogrudan, Çevriöiçi ve Deneyimsel Kampanyalar Araciligiyla Müsteriye Daha Yakin Olma Çabalari Konu 4: Dijital Reklam Türleri Üçüncü Bölüm: Dijitallesen Çagin Gençleri Konu 1: Kavramsal ve Tarihsel Açidan Gençlik Konu 2: Gençlik Üzerine Yapilan Çalismalar Konu 3: Küresellesen Gençlik Konu 4: Türkiye ve ABD'de Gençligin Yeni Medya Kullanimi Konu 5: Dijital Çagin Kusaga Dair Hipotezleri Konu 6: Sonuç Dördüncü Bölüm: Türk ve Amerikali Gençlerin Yeni Medya Kullaniminda Kültürel Degiskenlerin Rolü ve Bunun Reklam Uygulamalari Üzerindeki Etkisi Üzerine Bir Arastirma Konu 1: Problamin Tanimi Konu 2: Arastirmanin Amaci ve Kapsami Konu 3: Arastormanin Önemi Konu 4: Sinirlamalar Konu 5: Arastirmanin Örneklemleri Konu 6: Veri Toplama Araç ve Yöntemleri Konu 7: Hipotezler Konu 8: Arastirma Bulgularinin Analizi ve Degerlendirilmesi Konu 9: Arastirmanin Sonucu

Ürün Detayı
ISBN: 9786053779070
Yazar Adı: Gülay Öztürk
Yayıncı: Beta Basın Yayım
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 16.0
Boy (cm): 23.0
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Sayfa Sayısı: 330
Ağırlık (gram): 250

Başa Dön