Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Eğitim Kitabevi Yayınları > Ekonomi Dizisi > Dünden Bugüne Halkla İlişkiler

Dünden Bugüne Halkla İlişkiler

Eğitim Kitabevi Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 14,4 TL
Etiket Fiyatı: 18 TL
Kazancınız: 3,60 TL
Kazanacağınız Puan: 29
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Bu çalisma, geçmisten günümüze halkla iliskiler sürecini incelemektedir. Çalismada, halkla iliskilerle iliskili oldugu ifade edilen birçok konu ve olay ele alinmakta, belirli siralamalar takip edilerek bu konu ve olaylara yer verilmektedir. Bu siralamalarda sadece halkla iliskiler egitimindeki gelisim sürecine deginilmeyecektir. Bilgi ve teknolojinin hüküm sürdügü çagimizda halkla iliskiler dersi, iletisim fakülteleri basta olmak üzere, Iktisadi ve Idari bilimlerin yani sira mühendislik ve yüksek okullarin birçok programinda yer almaktadir. Içindekiler: - Mühendislik ve Iletisim - Halkla Iliskiler Tarihi Üzerine - Kurumsal Sosyal Sorumluluk - Halkla Iliskiler Egitiminde Etikve Etik tavrin Standartlari - Dünyada Ve Türkiye'de Halkla Iliskiler Egitimi Üzerine Halkla Iliskiler Egitimine Kültürün Etkisi - Halkla Iliskiler Egitiminde Kalite Ve Mükemmellik Ve Mükemmellik Odak Noktalari - Halkla Iliskiler Meslek Profili: Alman Halkla Iliskhler Dernegi (Dprg) Örneginde Bir Inceleme - Kitle Iletisim Araçlarinin Halkla Iliskilerde Kullanimi - Yeni Medya Ve Halkla Iliskiler: Hedef Kitleye Ag Üzerinden Erismek - Halkla Iliskilerin Medyasi Mi? Medyanin Halkla Iliskileri Mi? - Halkla Iliskilerde Internet Uygulamalari: Bugüne Ve Gelecege Dair Bir Bakis - Internetin Sundugu Halkla Iliskiler Uygulamalari - Halkla Iliskiler Etkinligi Olarak Lobiciligin Yeni Boyutu: E-Lobicilik - Halkla Iliskilerde Yeni Egilim: Kurumsal Itibar Yönetimi - Kurumsal Itibarin Olusmasinda Ceo'nun Rolü - Uluslar Arasi Haber Ajanslarinin Algi Yönetimi Çakismalari Ve Iletisimdeki Dengesiz Yapinin Sonuçlari - Halkla Iliskiler Ve Siyasal Pazarlama - Interaktif Pazarlama Ve Halkla Iliskiler - Novasyon Çaginda Markalarin Konumlandirilmasi Ve Busüreçte Bir Halkla Iliskiler Araci Olarak Duyurumun Rolü (Tanitim Bülteninden)

Ürün Detayı
ISBN: 9789758890735
Yazar Adı: Mustafa Akdağ
Yayıncı: Eğitim Kitabevi Yayınları
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14.0
Boy (cm): 20.0
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 288
Ağırlık (gram): 113

Başa Dön