Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:

Eğitimin Geleceği

Sabancı Üniversitesi Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 16 TL
Etiket Fiyatı: 20 TL
Kazancınız: 4,00 TL
Kazanacağınız Puan: 32
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Egitimin Gelecegi: Üniversitelerin ve Egitimin Degisen Paradigmasi, Sabanci Üniversitesi tarafindan 2001 yilinda yayimlanan ve Sabanci Üniversitesi'nin 1998'de Istanbul'da düzenlidigi Fred Emery Anma Konferansi'nda sunulan bazi tebligleri içeren Educational Futures: Shifting Paradigm of Universities and Education adli kitaptaki 23 makaleden 18'inin çevirisini kapsamaktadir. Gelecekte tek ve nihai bir üniversite modeli ya da egitim paradigmasi belirmemesine ragmen, paradigma degisiminin dogrultusu hakkinda görüs birligi olusma asamasindadir. Yazarlar tarafindan belirlenmis olan temel paradigma degisimi, sinirsiz ve yasamin içinde bir ögrenme toplulugu gelistirme egilimindedir. Yeni paradigmada, egitim ve egitim kurumlarinin yerine, ögrenme ve ögrenme topluluklarina öncelik verilir; disiplinlere dayali olmak yerine, disiplinler arasi bir egitim anlayisi vardir. Ögrenim, okullar ve siniflarla sinirli tutulmamakta; is yerinde, evde ve topluluk içinde ömür boyu yer alan bir süreç olarak görülmektedir. Yeni paradigmanin ikinci dogrultusu, eylem-arastirma yöntemi ve eylem halindeki teoriye yeni bir bakis açisi olarak, pratige öncelik verme egilimidir. Gerçek yasam problemlerine dayali ve ancak eylem sürecinde degerlendirme yoluyla verimli yeni bilgi üretilebilir. Bunu yaratmak için ögrenciler, yöneticiler, karar vericiler ve topluluk üyeleri arasinda saglanacak diyalog ile akademisyenler ve arastirmacilarin da bu gruplarla ortak çalismasi tesvik edilmelidir. Eylem-arastirmayi temel alan, arastirma yeni yaklasimin yani sira, mevcut problemleri düzeltmek için anlamli eylem bilgisi üretebilen teorilere öncelik vererek, anlamaya ve anlama farkli bir bakis, yeni paradigmanin ikinci çekirdegi olarak belirmektedir.

Ürün Detayı
ISBN: 9789758362226
Yazar Adı: Zülfü Dicleli
Yayıncı: Sabancı Üniversitesi Yayınları
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 18.0
Boy (cm): 25.0
Kağıt Cinsi: 2. Hamur
Sayfa Sayısı: 395
Ağırlık (gram): 820

Başa Dön