Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Emsalsiz

Emsalsiz

Elma Yayınevi
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 11,1 TL
Etiket Fiyatı: 15 TL
Kazancınız: 3,90 TL
Kazanacağınız Puan: 22
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Ünlü yönetim düşünürü Peter Drucker şöyle söylüyor: "Her şirketin temel amacı, yeni müşteriler kazanmak ve onları müşterisi olarak korumaktır." Aklı başında her iş insanı; müşterilerinin sevgisini, beğenisini ve güvenini kazanmanın önemini bilir, bu konuda bir şeyler yapmaya çalışır. Muhtemelen mahallenizdeki bakkala da sorsanız "müşteri velinimetimizdir" tadında bir söylevle karşılaşırsınız. Bunun için Peter Drucker gibi bir yönetim gurusu olmanıza da gerek yok. Sorun şu ki, bugünün iş ortamında "müşteri velinimetimizdir" deyip çalışanlarınıza bol bol gülümsemeyi öğütlemeniz yeterli değil. Artık rekabetten sıyrılmak, müşterilerin sizi tercih etmelerini, size bütçelerinden daha fazla pay ayırmaları ve size sadık kalmalarını sağlamak için yeni bir şeyler yapmanız, onlara emsalsiz deneyimler yaşatmanız lazım.

Girişimcilik ve müşteri deneyimi yönetimi konularında uzmanlaşmış eğitmen ve danışman Bora Özkent, elinizdeki kitap ile müşterilerinizin gözünde emsalsiz hâle gelebilmeniz için sizlerle "Müşteri Deneyimi Yönetimi" kavramını paylaşıyor, müşterilerinizin zihinlerine ve kalplerine güzel anılar nakşetmenin ne anlama geldiğini örneklerle anlatıyor, bu yolculukta size yardımcı olacak kapsamlı bir hareket planı sunuyor.
Ürün Detayı
ISBN: 9786055286033
Yazar Adı: Bora Özkent
Yayıncı: Elma Yayınevi
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13.50
Boy (cm): 21.50
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön