Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > MediaCat > Fark Edilmemiş İş Fikirleri
Fark Edilmemiş İş Fikirleri

Fark Edilmemiş İş Fikirleri

MediaCat
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 14,06 TL
Etiket Fiyatı: 19 TL
Kazancınız: 4,94 TL
Kazanacağınız Puan: 28
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Özet
Yeni ürün ve hizmetler yaratmak ve bunları piyasaya sunmak söz konusu olduğunda "frekans dışı" kuruluşlar hata yapıyor, alıcıların hangi sorunların çözülmesini istediğine, hangi çözümler için seve seve para ödeyeceğine ilişkin sinyalleri göz ardı ediyor. "Doğru frekansı yakalayan" kuruluşlar ise köklü biçimde farklı bir yaklaşımda bulunuyor. Onlar pazarın sağduyusundan yararlanarak ve alıcıların en çok değer verdiği şeylerle derin bağlar kurarak "rezonatör" denilen devrim niteliğinde ürün ve hizmetler yaratıyor. Fark Edilmemiş İş Fikirleri piyasaya çıkar çıkmaz ses getirecek ürün, hizmet ya da fikirler yaratmanın altı basit ancak güçlü adımını gösteriyor.
1 .Adım: Çözülmemiş Sorunları Bulun
2.Adım: Alıcı Tiplerini Anlayın
3.Adım: Etkileri Rakamlara Dökün
4.Adim: Devrim Niteliğinde Deneyimler Yaratın
5.Adım: Güçlü Fikirler Dile Getirin
6.Adim: Gerçek Bağlantılar Kurun
Ürün Detayı
ISBN: 9786055755157
Yazar Adı: Craig Stull,Phil Myers,David Meerman Scott
Yayıncı: MediaCat
Çeviren: Aytül Özer
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14.50
Boy (cm): 21.50
Kağıt Cinsi: 2. Hamur
Sayfa Sayısı: 210
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön