Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Mediacat Yayıncılık > Geleceğe Bir Dokunuş; Araştırma, Şirket, İnsan
Geleceğe Bir Dokunuş; Araştırma, Şirket, İnsan

Geleceğe Bir Dokunuş; Araştırma, Şirket, İnsan

Mediacat Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 7,6 TL
Etiket Fiyatı: 9,5 TL
Kazancınız: 1,90 TL
Kazanacağınız Puan: 15
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Olay, pazarlama araştırması sektöründe geçiyor. Ödünç sandalyelerle işe başlayan Zet on beş yılda sektörün tartışmasız ve rakipsiz lideri haline gelir. Ama artık Zet değildir. Önce, ACNielsen Zet, sonra yalnızca ACNielsen olur. Dünya araştırma devi ACNielsen, Zet'in sahibi olmuştur.

Bu büyük başarıya imza atan ekibin-mutsuz-kaptanı Vural Çakır bu kitapta, araştırmayı yerli yerine oturtuyor önce: Araştırma, doğru pazarlama kararlarının ilk adımıdır, kaynakların rasyonel ve tüketiciler yararına dağılımını sağlayacak bir toplumsal araçtır.

Sonra, araştırmacı gözlüğünü hiç çıkarmadan, günümüzün geçerli şirket yapısına bakıyor ve orada insanı arıyor. Gördükleri, ona "mutsuz" dememize yol açan şeyler.

Oysa araştırmanın kılavuzluğunda, insani özelliklerini yitirmemiş bir şirket ve toplum yapısı bir hayal görmüş, geleceğe dokunmuştur.

Türkiye'nin geleceğe dönük, gülümseyen yüzüne tutulmuş bir ışık bu kitap. İnsan aklına, sadeliğine ve mücadelesine bir övgü. Güç veriyor, moral aşılıyor.

Vural Çakır için, uluslararası çapta bir "guru" demiyor olmamız, sadece onun bu kelimeye antipatisinden ve alçakgönüllülüğünden...
Ürün Detayı
ISBN: 9799758378394
Yazar Adı: Vural Çakır
Yayıncı: Mediacat Yayıncılık
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14
Boy (cm): 21,5
Kağıt Cinsi: 3.hamur
Sayfa Sayısı: 136
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön