Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Derin Yayınları > Gerçekmiş Gibi
Gerçekmiş Gibi

Gerçekmiş Gibi

Derin Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 18,4 TL
Etiket Fiyatı: 23 TL
Kazancınız: 4,60 TL
Kazanacağınız Puan: 37
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Teknolojik yenilikler, özellikle cep telefonu ve bağlantılı olarak kamera ile her anı kaydetme ve internet ortamında paylaşma sonucunda, gündelik hayatın gerçekleri buluntu filmlere (found footage) , taklit belgesellere (mockumentary) ve viral reklamlara yansımaktadır. Aldous Huxley 1935 yılında; teknik ilerlemelerin ilkelliğe yol açtığını, tekniğin yardımıyla yeniden üretilebilirlik ve rotatif, yazıların ve resimlerin sınırsız sayıda çoğaltılabilmesini olanaklı kıldığını söylerken günümüz teknolojisinin The Blair Witch Project, Paranormal Activity, Cloverfield gibi buluntu filmlere ya da viral reklamlara yansıması konusunda acaba ne derdi?
Reklam anlayışında pek de yeri olmayan çıplak gerçeklerin viral reklamlarda yer alması ile buluntu film (found footage) ya da taklit belgesel (mockumentary) olarak çekilen filmlerin gerçeğe öykünerek diğer sinema yapıtlarından farklı olma amacı gütmeleri birbiriyle örtüşmektedir.
Buluntu filmlerin en bilineni olan The Blair Witch Project'in üç kahramanı arasında geçen konuşma her şeyi özetlemektedir;
Josh: Kamerayı neden bu kadar çok sevdiğini anladım.
Heather: Anladın mı?
Josh: Gerçeklik bu değil.
Mike: Ama bu sanki filtre edilmiş bir gerçeklik dostum, sanki herşey olduğundan farklıymış gibi davranabildiğin gerçeklik.
Ürün Detayı
ISBN: 9786054993697
Yazar Adı: Kolektif
Yayıncı: Derin Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13,5
Boy (cm): 21
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 242
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön