Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Mediacat Yayıncılık > Global Markaların Yerel Çuvallamaları
Global Markaların Yerel Çuvallamaları

Global Markaların Yerel Çuvallamaları

Mediacat Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 13,2 TL
Etiket Fiyatı: 16,5 TL
Kazancınız: 3,30 TL
Kazanacağınız Puan: 26
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
"Etkili ve daha güçlü bir uluslararası reklam yaratma üzerine ilham veren, düşünceleri harekete geçiren bir bakış açısı."
"İşte sonunda, kusursuz uluslararası reklam yapmanın asırlık sorunlarına gerçekten zekice, yeni bir yaklaşım. Global markalar, global pazarlama ve global iletişim konularıyla ilgili çalışan herkesin okuması gereken bir eser."
"Yazar, geleneksel düşünceye karşı giriştiği cüretkar, kanıtlarla desteklenmiş ve eğlenceli saldırısında, iş dünyasındaki hatırı sayılır deneyimlerinden ilham alırken, uluslararası reklamcılığın vahşi ormanında hayatta kalmak ve başarılı olmak için düşünceyi harekete geçirecek yeni yollar öneriyor."
Ürün Detayı
ISBN: 9789758378944
Yazar Adı: Simon Anholt
Yayıncı: Mediacat Yayıncılık
Çeviren: Gonca Canan
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14,5
Boy (cm): 21,5
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 296
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön