Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Mediacat Yayıncılık > Globalleşmenin Sonu
Globalleşmenin Sonu

Globalleşmenin Sonu

Mediacat Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 10 TL
Etiket Fiyatı: 12,5 TL
Kazancınız: 2,50 TL
Kazanacağınız Puan: 20
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Globalleşme konusundaki literatürün büyük bir kısmı iletişim, ulaşım ve teknolojideki ilerlemelerin homojen bir dünya pazarı yarattığını, bu nedenle uluslararası düzeyde rekabet edebilmek için şirketlerin global stratejiler geliştirmeleri gerektiğini söylemektedir. Uluslararası iş dünyasıyla ilgilenen önde gelen akademisyenlerden biri olan Alan Rugman bunun doğru olmadığını iddia ediyor: Globalleşme aslında bir masaldır; hiçbir zaman gerçekleşmemiştir. Ortak bir dünya pazarı yoktur. Devlet düzenlemeleri ve kültürel farklılıklar Amerika, Avrupa ve Japonya`dan oluşan üç blok çıkmıştır.
Bu iddialarını desteklemek için dünyanın en büyük çokuluslu şirketlerinin verilerinden yararlanan Rugman bunların global ve birörnek stratejilerle değil, yerel tüketicilerin ihtiyaçlarını dikkate alan bölgesel stratejilerle hareket ettiklerini gösteriyor. Ticaretin ve doğrudan yabancı yatırımın büyük ölçüde bölgesel düzeyde gerçekleştiğini rakamlarla ortaya koyan Rugman, şirket yöneticilerine uluslararası düzeyde başarılı olmanın anahtarını veriyor: Bölgesel düşünün, yerel hareket edin ve globali unutun.
Ürün Detayı
ISBN: 9789756347065
Yazar Adı: Alan Rugman
Yayıncı: Mediacat Yayıncılık
Çeviren: Sedat Eroğlu
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14,5
Boy (cm): 21,5
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 308
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön