Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > MediaCat > Görsel Çekiç
Görsel Çekiç

Görsel Çekiç

MediaCat
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%21 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 17,38 TL
Etiket Fiyatı: 22 TL
Kazancınız: 4,62 TL
Kazanacağınız Puan: 35
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Markanızı zihinlere görsel çekicin duygusal gücüyle işleyin.

Marka Yaratmanın 22 Kuralı, Yönetim Odasında Savaş ve İnternette Marka Yaratmanın 11 Değişmez Kuralı kitaplarının ortak yazarı, dünyaca ünlü marka stratejisti Laura Ries Görsel Çekiç'te pazarlamaya bambaşka bir açıdan bakıyor.

Bugüne kadar pazarlama planlarına sözcükler hâkimdi, oysaki Marlboro "kovboy"u ve Coca-Cola "şişesi" örneklerinde olduğu gibi, görsel imgelerin büyük bir cazibesi ve duygusal gücü vardır. İnsanlarla markanız arasında duygusal bağ kuran da bu tür imgelerdir. Öte yandan görsel çekiç de tek başına işe yaramaz. Markanızı tüketicinin zihnine işlemek için görsel çekicin yanı sıra sözel çivilere de ihtiyacınız var. Marlboro ve Coca-Cola örneklerinde sözel çiviler sırasıyla "erkeksilik" ve "gerçek tat" konseptleridir.

Markanızın sözcüklerle ifade edilen konumu sözel çivi, konumlandırma çivisini tüketicinin zihnine işleyecek alet ise görsel çekiçtir.

Markanıza eşsiz bir konum yaratmak için gereken görsel çekiç/sözel çivi ikilisini keşfetmenin ve doğru kullanmanın yollarının anlatıldığı Görsel Çekiç pazarlama planlarınızı kökten değiştirebilir!
Ürün Detayı
ISBN: 9786054584390
Yazar Adı: Laura Ries
Yayıncı: MediaCat
Çeviren: Dilan Sarioglu
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 15
Boy (cm): 22
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Sayfa Sayısı: 176
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön