Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Detay Yayınları > Güncel Pazarlama Yönetimi
Güncel Pazarlama Yönetimi

Güncel Pazarlama Yönetimi

Detay Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 17,1 TL
Etiket Fiyatı: 19 TL
Kazancınız: 1,90 TL
Kazanacağınız Puan: 34
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Üniversitelerinde pazarlama dersleri veren öğretim elemanlarımız arasında güzel ve samimi bir teşrik mesai vardır. Çünkü kıt imkânları içerisinde ve dar bir çevrede çağdaş bir bilim olan pazarlama ile uğraşmak dayanışmayı gerektirir. Bu dayanışmayı kongrelerde hissetmek mümkündür. İşte Orta Anadoluda takriben son yirmi yıl içerisinde pazarlama disiplinini bilimselleştirmeye ve öğretmeye çalışan üç öğretim elemanı olarak bu kitabı yazmaya karar verdik. Pazarlama yönetimi alanında piyasada doyurucu sayıda kitap olmakla beraber yeterli değildir. Bu kitapta pazarlama yönetimine hem güncel açıdan yaklaştık, hem de Anadolu ruhunu pazarlama bilimine yerleştirmeye çalıştık. Ne kadar başarılı olduğumuzu okuyucu ve okutucular takdir edeceklerdir.

Bölümleri her yazarın uzmanlık alanına göre dağıttık. Birinci, ikinci, beşinci, altıncı ve dokuzuncu bölümleri Mahir NAKİP; üçüncü, sekizinci, onuncu, on üçüncü ve on dördüncü bölümleri İnci VARİNLİ ve nihayet dördüncü, yedinci, on birinci ve on ikinci bölümleri de Mustafa GÜLMEZ kaleme almıştır.

İçerik

1. Bölüm: Genel Olarak Pazarlama
2. Bölüm: Pazar Bölümlemesi, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma
3. Bölüm: Stratejik Planlama ve Pazarlama Planlaması
4. Bölüm: Pazarlar ve Tüketici Davranışı
5. Bölüm: Pazarlama Araştırmaları ve Pazarlama Bilgi Sistemi
6. Bölüm: Ürün Geliştirme
7. Bölüm: Fiyatlandırma
8. Bölüm: Dağıtım
9. Bölüm: Bütünleşik Pazarlama İletişimi
10. Bölüm: Tutundurma Bileşenleri
11. Bölüm: İnternette Pazarlama ve Doğrudan Pazarlama
12. Bölüm: Küresel Pazarlama
13. Bölüm: Hizmet Pazarlaması
14. Bölüm: Pazarlama Etiği
Ürün Detayı
ISBN: 9786055216061
Yazar Adı: M. Nakip
Yayıncı: Detay Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 16.00
Boy (cm): 24.00
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön