Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Optimist Yayınları > Günümüzde Pazarlamanın Temelleri
Günümüzde Pazarlamanın Temelleri

Günümüzde Pazarlamanın Temelleri

Optimist Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 15,54 TL
Etiket Fiyatı: 21 TL
Kazancınız: 5,46 TL
Kazanacağınız Puan: 31
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

"Pazarlama ürettiğiniz şey neyse, onu sunmak için akıllı yöntemler bulmak değildir. Pazarlama gerçek müşteri değeri yaratma sanatıdır."

Pazarlamayla ilgili hep sormak istediğiniz, ama korkudan bir türlü soramadığınız sorular

- Pazarlama stratejisindeki belli başlı fikirler-dilimlere ayırma, hedef belirleme, konumlandırma ve farklılaştırma

- Pazarlamanın dört temel unsuru ürün, fiyat, yer ve promosyon

- Pazarlamanın planlanması, örgütlenmesi ve kontrolü

- Pazarlamanın çeşitli uygulama alanlarıyla ilgili sorular ve yanıtları paketli tüketim malları, perakende satış, küçük işletme pazarlamacılığı, doğrudan pazarlama, internetten pazarlama, uluslararası pazarlamacılık, durgunluk dönemi pazarlamacılığı, politik pazarlama ve sosyal sorumluluk pazarlamacılığı.

Ve en başarılı firmalar örneğinde, pazarlamanın yetkinleştirilmesi konusundaki yorumlar

Dünyaca ünlü pazarlamacılık düşünürü Philip Kotler'in çok çeşitli ülkelerde verdiği konferanslarda karşılaştığı günümüz pazarlamacılığıyla ilgili en önemli sorular ve bunlara getirdiği yanıtlar.
Ürün Detayı
ISBN: 9789756225431
Yazar Adı: Philip Kotler
Yayıncı: Optimist Yayınları
Çeviren: Ümit Şensoy
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14.00
Boy (cm): 21.50
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 3

Başa Dön