Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Beta Basım Yayın > Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Rolü ve Önemi
Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Rolü ve Önemi

Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Rolü ve Önemi

Beta Basım Yayın
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 15,75 TL
Etiket Fiyatı: 17,5 TL
Kazancınız: 1,75 TL
Kazanacağınız Puan: 32
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Halkla ilişkiler üzerine yazılmış olan bu çalışmada kavram ve tanımlar araştırılarak işletmelerdeki halkla ilişkiler uygulayıcılarının bilmesi gereken başucu rehberi niteliğindeki temel prensipler üzerinde durulmuştur. Ayrıca bu alanda eğitim görenlerde bu kaynaktan faydalanabilirler. Küreselleşen dünyamızda daralan pazar payları ve artan çetin rekabet şartları, işletmeleri müşteri odaklı olacak şekilde pazarlama stratejileri belirlemeye zorunlu kılmıştır. Bu kapsamda, pazarlama tutundurma elemanlarından biri olan halkla ilişkilerin önemi işletmeler tarafından farkedilmiş ve müşterilerle karşılıklı iletişim kurabilmek için şirket organizasyon yapılarına halkla ilişkiler birimleri eklenmiştir. Halkla ilişkiler, işletmelerin dışa açılan pencereleri durumundadır. Hedef kitlelerle kurulacak olan her iletişim faaliyeti, belli bir kültürel, fiziksel ve ilişkisel çevrede meydana gelir. Burada önemli olan husus mesajların hedef kitleye başarılı bir şekilde iletilebilmesidir. İşletmeler, halkla ilişkiler faaliyetlerini ilişkisel yönetim stratejileri kapsamında başarılı bir şekilde uyguladığında hedef kitlelerine yönelik olarak belirleyici ve etkili sonuçlar elde edebilirler. Hazırlamış olduğum bu bilimsel çalışma üç aşamadan oluşmaktadır. Birinci aşamada halkla ilişkilere ilişkin detaylı bir literatür taraması yapılmıştır. İkinci aşamada, ülkemizin ve dünyanın öndegelen perakende kuruluşlarından biri olan MİGROS firması Kurumsal İletişim Birimi ile soru cevap şeklinde bir yüz yüze görüşme gerçekleştirilmiştir. Bu arada MİGROS firmasının GZFT (SWOT) Analizi de yapılmıştır. Üçüncü aşamayı ise, yapılan görüşme ve konuya ilişkin değerlendirmelerin yer aldığı sonuç bölümü oluşturmaktadır.
Ürün Detayı
ISBN: 9786053772590
Yazar Adı: Mustafa Karadeniz
Yayıncı: Beta Basım Yayın
Dil: Türkçe
Cilt: Kuşe
En (cm): 1,6
Boy (cm): 2,3
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 178
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön