Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Ütopya Yayınevi > Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi
Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi

Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi

Ütopya Yayınevi
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 23,2 TL
Etiket Fiyatı: 29 TL
Kazancınız: 5,80 TL
Kazanacağınız Puan: 46
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Bu kitaptaki fikirlerin çoğunluğu nihayetinde daha iyi bir halkla ilişkiler çabası için/de değil, halkla ilişkilerin bir karşı hegemonya aracı olarak kullanılıp kullanılamayacağı tartışması içinde ele alınmalıdır. Metinler, hem anaakım yaklaşım içinden bir eleştiriyi hem de bunun tam karşısında bir bakış açısını bir arada yansıtmaktadırlar. Kitapta reklamların analizine yönelik olarak iki çalışmaya da yer verilmesi, halkla ilişkiler ve reklam dünyasının birbiriyle ilişkili yapılarından kaynaklanmaktadır. Yalnızca bir yazının atıf sistemi diğerlerinden farklıdır. Sevgili Serraf Özdemir, yazısında, halkla ilişkiler eğitimiyle ilgili Leipzig Üniversitesi Kürsüsü`nün yapılanmasını ele almıştır. Geleneksel Kıta Avrupası atıf sistemi, yazının ruhuna uygunluğu nedeniyle aynen bırakılmıştır.
Nihayetinde ortak bir çalışma olduğu için kişisel teşekkürlerimi ifadeyi hakkım olarak görmüyorum. Bu sefer teşekkür etmem gereken kişilere bu satırlar aracığıyla değil, şahsen teşekkür edeceğim. Kitabı ise ortak bir biçimde `düşkünlere` ithaf edebileceğimizi düşünüyorum.
Ürün Detayı
ISBN: 9786055880231
Yazar Adı: Sema Yıldırım Becerikli
Yayıncı: Ütopya Yayınevi
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 15
Boy (cm): 21
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 427
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön