Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Mediacat Yayıncılık > İlaç Sektöründe Marka Yönetimi
İlaç Sektöründe Marka Yönetimi

İlaç Sektöründe Marka Yönetimi

Mediacat Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 15,2 TL
Etiket Fiyatı: 19 TL
Kazancınız: 3,80 TL
Kazanacağınız Puan: 30
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
John Lidstone ve Janice MacLennan tarafından yazılan ve sektörün kutsal metni olarak kabul edilen kitabın bu baskısında Janice MacLennan, "Pazarlama Planlaması" kavramıyla dirsek temasında olan iki temayı seçiyor -pazar segmentasyonu ve
markalama İle bu ikisi arasındaki içsel ilişki.
İlaç Sektöründe Marka Yönetimi, markalama tanımıyla başlıyor ve özellikle farmasötik endüstrisindeki önemini açıklıyor. Kitap, daha sonra, markalamanın, yeni ürünlerin ticarİlestirİlmesi sürecinin erken evrelerine teorik ve pratik anlamda nasıl entegre edilebileceğine değiniyor. Elinizde tuttuğunuz bu kitap, pazar segmentasyonunu başlama noktası alarak adım adım ilerleyen bir marka planlaması kılavuzu sunuyor.
İlaç Sektöründe Marka Yönetimi iki kısımdan oluşuyor. İlk kısımda pazara henüz giren ürünlerin marka planlamasına ilişkin kapsamlı bilgiler veriliyor. İkinci kısım ise halihazırda pazarda mevcut ürünler için aynı sürecin nasıl uygulanabileceğini tanımlıyor. Her İki kısım da oldukça pragmatik, örneklere dayalı ve farmasötik dünyasından alman gerçek vakalarla İlişkili...
Ürün Detayı
ISBN: 9789944383936
Yazar Adı: Janice Maclennan
Yayıncı: Mediacat Yayıncılık
Çeviren: Yasemin Fletcher
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 19,5
Boy (cm): 26,5
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 166
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön