Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Mediacat Yayıncılık > İlaç Sektöründe Pazarlama Planı Nasıl Hazırlanır?
İlaç Sektöründe Pazarlama Planı Nasıl Hazırlanır?

İlaç Sektöründe Pazarlama Planı Nasıl Hazırlanır?

Mediacat Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 14 TL
Etiket Fiyatı: 17,5 TL
Kazancınız: 3,50 TL
Kazanacağınız Puan: 28
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Pazarlama ve ürün müdürlerinin sorumlu oldukları ürünler ve hizmetler, bir şirketin müşterilerine memnuniyet sunduğu araçlardır. Bu nedenle gerçekçi, bireyse ve stratejik pazarlama planları hazırlamanız ve daha da önemlisi tüm fonksiyonlar tarafından desteklenebilen bir strateji ve uygulanabilir bir pazarlama p anı oluşturmanıza yardımcı olması için net kılavuz ilkelere sahip olmanız hayati önem taşır. Bu kitabın hayata geçirilmesindeki en önemli amaç budur.
Bu kitabın hedefi, planlamaya ayrılan zamanı azaltacak, dünya çapında kullanılabilecek ve her şeyden önemlisi pazarla bağını koparmadan, zorlayıcı ancak başarılması mümkün olan gerçekçi planlar sunacak basit, tutarlı ve standart bir sistem ortaya koymaktır.
Ürün Detayı
ISBN: 9789944383912
Yazar Adı: J. Maclennan
Yayıncı: Mediacat Yayıncılık
Çeviren: Zeynep Yaman
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 19,5
Boy (cm): 26,5
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 143
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön