Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Ütopya Yayınları > İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri (Yazılı Metin Çözümleme)
İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri (Yazılı Metin Çözümleme)

İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri (Yazılı Metin Çözümleme)

Ütopya Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 27 TL
Etiket Fiyatı: 30 TL
Kazancınız: 3,00 TL
Kazanacağınız Puan: 54
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
İletişim bilimleri genelinde yazılı metin çözümlemelerine yönelik araştırma yöntemlerine ilişkin 'meraktan' yola çıkan bu editör kitap çalışması, her bir iletişim alanının kendine özgü araştırma yöntemlerini, hem yöntemin kuramsal altyapısını ve uygulama sürecini teorik olarak anlatarak, hem de teoride anlatılan yönteme ait detayları bir çözümleme örneğiyle destekleyerek anlatmayı amaçlamaktadır. Niceliksel ve niteliksel yöntemlerin toplumsal-kültürel süreçlere ilişkin soru sorma biçimleri ve çözümleme yöntemleri arasındaki farkları da tartışmayı amaçlayan bu çalışmayı farklı kılan en temel etken, iletişim bilimleri genelinde, yazılı metin çözümlemelerine odaklanması ve söz konusu yöntem ve teknikleri hem kuramsal hem de uygulamalı olarak bir arada sunmasıdır.

Bir Toplumsal Araştırma Alanı Olarak İletişim Araştırmaları Penceresinde Pozitivist, Yorumlayıcı, Eleştirel, Feminist, Modern Çizgiler ve Gölgeler
-Veli Polat-

Organizasyonlarda 'Duygusal Zekâ' Ölçüm ve Modelleri
-Gaye Özdemir-

Haber Çerçeveleme Araştırmalarında Kuramsal Yaklaşımlar ve Metodoloji: Haber Çerçevelerine İlişkin Bir Model ve Terör Haberlerinin Çözümlenmesi
-İlker Erdoğan-

Gazete Haberciliğinde İçerik Çözümleme Yöntem ve Tekniği: Sunum ve Temsil Üzerine Bir Uygulama ve Değerlendirme -Banu Akdenizli-

Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde 'Doğrudan Pazarlama' Dersini Alan Öğrencilerin Doğrudan Pazarlamaya Yönelik Algılarının Anket Tekniği Aracılığıyla Ölçümlenmesi ve Değerlendirilmesi
-Hidaye Aydan Silkü-

'Söylen(mey)enin' Analizi: Bellona Markasının Algılanan İmajı Üzerine Bir Söylem Çözümlemesi
-Özlem Güllüoğlu-

Bilgilenme Aracı Olarak Edebi Metin İncelemeleri: Erken Cumhuriyet Dönemi Türk Edebiyatında Sinema ve Gündelik Hayat
-Meltem Gönden-

Reklam Hafızası Nasıl Ölçülür? Hafıza Ölçümünde Yöntemlerin Karşılaştırılması
-Duygu Aydın-

İkna Edici İletişim ve Retorik Analiz
-Ayşe Banu Bıçakçı-

İnternet Çalışmalarında Araştırma Tasarımı: 'Woman on Web' Proje Örneği
-Burak Doğu-
Ürün Detayı
ISBN: 9786055580377
Yazar Adı: Özlem Güllüoğlu
Yayıncı: Ütopya Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14
Boy (cm): 20
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 448
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön