Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Ütopya Yayınları > Medya-İletişim Dizisi > İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri - Yazılı Metin Çözümleme

İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri - Yazılı Metin Çözümleme

Ütopya Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 23,4 TL
Etiket Fiyatı: 26 TL
Kazancınız: 2,60 TL
Kazanacağınız Puan: 47
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Iletisim bilimleri genelinde yazili metin çözümlemelerine yönelik arastirma yöntemlerine iliskin 'meraktan' yola çikan bu editör kitap çalismasi, her bir iletisim alaninin kendine özgü arastirma yöntemlerini, hem yöntemin kuramsal altyapisini ve uygulama sürecini teorik olarak anlatarak, hem de teoride anlatilan yönteme ait detaylari bir çözümleme örnegiyle destekleyerek anlatmayi amaçlamaktadir. Niceliksel ve niteliksel yöntemlerin toplumsal-kültürel süreçlere iliskin soru sorma biçimleri ve çözümleme yöntemleri arasindaki farklari da tartismayi amaçlayan bu çalismayi farkli kilan en temel etken, iletisim bilimleri genelinde, yazili metin çözümlemelerine odaklanmasi ve söz konusu yöntem ve teknikleri hem kuramsal hem de uygulamali olarak bir arada sunmasidir. Bir Toplumsal Arastirma Alani Olarak Iletisim Arastirmalari Penceresinde Pozitivist, Yorumlayici, Elestirel, Feminist, Modern Çizgiler ve Gölgeler -Veli Polat/ Organizasyonlarda 'Duygusal Zekâ' Ölçüm ve Modelleri - Gaye Özdemir/ Haber Çerçeveleme Arastirmalarinda Kuramsal Yaklasimlar ve Metodoloji: Haber Çerçevelerine Iliskin Bir Model ve Terör Haberlerinin Çözümlenmesi -Ilker Erdogan/ Gazete Haberciliginde Içerik Çözümleme Yöntem ve Teknigi: Sunum ve Temsil Üzerine Bir Uygulama ve Degerlendirme -Banu Akdenizli/ Ege Üniversitesi Iletisim Fakültesi'nde 'Dogrudan Pazarlama' Dersini Alan Ögrencilerin Dogrudan Pazarlamaya Yönelik Algilarinin Anket Teknigi Araciligiyla Ölçümlenmesi ve Degerlendirilmesi -Hidaye Aydan Silkü/ 'Söylen(mey)enin' Analizi: Bellona Markasinin Algilanan Imaji Üzerine Bir Söylem Çözümlemesi -Özlem Güllüoglu/ Bilgilenme Araci Olarak Edebi Metin Incelemeleri: Erken Cumhuriyet Dönemi Türk Edebiyatinda Sinema ve Gündelik Hayat -Meltem Gönden/ Reklam Hafizasi Nasil Ölçülür? Hafiza Ölçümünde Yöntemlerin Karsilastirilmasi -Duygu Aydin Ikna Edici Iletisim ve Retorik Analiz -Ayse Banu Biçakçi/ Internet Çalismalarinda Arastirma Tasarimi: 'Woman on Web' Proje Örnegi -Burak Dogu Çevre Gazeteciligi Hakkinda Gazete Muhabirlerinin Öncelikleri ve Düsünceleri: Q-Metodolojinin Bir Uygulamasi -Christos Giannoulis ve digerleri.

Ürün Detayı
ISBN: 9786055580377
Yazar Adı: Özlem Güllüoğlu
Yayıncı: Ütopya Yayınları
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 135.0
Boy (cm): 195.0
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 448
Ağırlık (gram): 450

Başa Dön