Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Siyasal Kitabevi > İletişim - Kuramlar-Yaklaşımlar
İletişim - Kuramlar-Yaklaşımlar

İletişim - Kuramlar-Yaklaşımlar

Siyasal Kitabevi
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 22,5 TL
Etiket Fiyatı: 25 TL
Kazancınız: 2,50 TL
Kazanacağınız Puan: 45
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Iletisimin öneminin fark edilmesinin tarihi çok eskilere gitse de bilimsel bir olgu olarak ele alinmasi 20. yüzyilin baslarina rastlar. Kitle iletisim araçlarinin kitlesel nitelik kazanmaya basladigi 19. yüzyilin ortalarindan itibaren sosyal bilimlerin çesitli alanlari içerisinde konuya yönelik ilgi göze çarpar. Ancak iletisim kavraminin kuramsal ve yöntembilimsel bir bakisla ele alinmasi için 1. Dünya Savasi sonrasini beklemek gerekmistir.

Günümüzde yeni medya veya sosyal medya olarak adlandirilan alanlarin toplumlarin geleceginin biçimlenmesinde önemli ölçüde etkili oldugunu görüyoruz.

19. yüzyilin ortalarindan itibaren iletisim bilimine dogru ilk adimlarin da atildigi görülmektedir. O ilk adimlarin atilmasindan bu yana iletisim biliminin nasil bir gelisme gösterdigi, hangi yöntembilimsel ve kuramsal süreçler izlenerek günümüze geldigi, bu kitabin konusunu olusturuyor. Iletisim kuramlari
alaninda bir temel basvuru kaynagi biçiminde hazirlanan bu kitap, ayni zamanda iletisim alaninin makro bir degerlendirmesi olarak da kabul edilebilir.

Iletisimin bilimsel bir disiplin haline gelmesi sürecinde kapiyi aralayanlar; iletisimin anlam, islev ve türleri; kitle iletisim araçlari merkeze konularak etki ölçümü üzerine yapilan arastirmalar, gelistirilen kuram ve yaklasimlar; izleyicinin merkeze kondugu aktif izleyici yaklasimlari; kitle iletisim araçlarinin içerisinde islevsellestigi güç iliskileri; iletisimin ekonomi politigi; ürünü merkeze koyan dil bilimsel, yapisalci ve postyapisalci yaklasimlar; kitle iletisim araçlari ve kültür özellikle de popüler kültür iliskisi; kitle iletisim araçlarinin içinde yer aldiklari genel sistemle bagintilari; medya okuryazarligi; yeni medya
çalismalari ve sosyal medya kitabin temel inceleme alanlarini olusturuyor.

Ürün Detayı
ISBN: 9786055782559
Yazar Adı: Nazife Güngör
Yayıncı: Siyasal Kitabevi
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14.0
Boy (cm): 20.0
Kağıt Cinsi: 2. Hamur
Sayfa Sayısı: 352
Ağırlık (gram): 345

Başa Dön