Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
İletişim ve Etik

İletişim ve Etik

Nobel Yayın Dağıtım
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Bu ürünün baskısı yok
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 23,4 TL
Etiket Fiyatı: 26 TL
Kazancınız: 2,60 TL
Kazanacağınız Puan: 47
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
İçindekiler:
-Yazılı ve Elektronik Basında
-Halkla ilişkilerde
-Reklamcılıkta
-Dünya´da ve Türkiye´de
-Etik İlke ve Kuralları
-Kendi Kendine Denetim

Teknolojik gelişmelerin giderek hız kazanması, buna bağlı, gazetecilik yapan kitle ileşitim araçlarının sayısındaki çoğalma ve çeşitlenme, etik sorularını da sürekli gündemde tutmaktadır.
Söz konusu sorunların çözümüne ilişkin çalışmalar ve bu bağlamda kurumsallaşma örnekleri, meslekleşme ile birlikte ivme kazanmıştır.
İletişim, günümüzde sıkça kullanılan bir sözcüktür; kapsamı da günden güne genişlemektedir.
Basın, halkla ilişkiler-tanıtım ve reklamcılık alanındaki etkinlikler ve çalışmalar iletişim olgusuna dayalıdır. Basının tarihi ve meslekleşmesi diğerlerine göre daha eskilere dayanmaktadır.
(Önsöz´den)Gazetecilik gibi, iletişime dayalı halkla ilişkiler ve reklamcılık da bağımsız birer meslek haline gelmişlerdir. Meslekleşme ile birlikte etik ilke ve kuralları da kurumsallaşmaya başlamış ve günümüzde bu iki alanda da hayli yol alınmıştır. Kitapta, yazılı-elektronik basın, halkla ilişkiler- tanıtım ve reklamcılıktaki etik sorunlar ayrı ayrı irdelenmiştir
Ürün Detayı
ISBN: 9789755910925
Yazar Adı: A. Rıdvan Bülbül
Yayıncı: Nobel Yayın Dağıtım
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16.00
Boy (cm): 23.50
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 2

Başa Dön