Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Beta Basın Yayım > İşletmecilik ve Pazarlama

İşletmecilik ve Pazarlama

Beta Basın Yayım
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 23,4 TL
Etiket Fiyatı: 26 TL
Kazancınız: 2,60 TL
Kazanacağınız Puan: 47
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Günümüzde müsteriler artik kendilerinin dinlenmesini, sorunlarina çözüm aranmasini, sikayet ve dileklerine kulak verilmesini, kisacasi kendilerine saygi gösterilmesini istiyor. Sirket veya kamu kuruluslarinin yahut kar amaçli olmayan kuruluslarin bu isteklere tepkisi kuskusuz içinde bulunduklari ekonominin rekabetçi ekonomi olup olmamasina, sektördeki rekabete, sirket üst yönetiminin müsteri odakli olup olmamasina, çalisanlarin müsteri isteklerine duyarli olup olmamalari gibi birçok etkene baglidir.

Ürün Detayı
ISBN: 9786053774884
Yazar Adı: Tevfik Dalgıç
Yayıncı: Beta Basın Yayım
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14.0
Boy (cm): 20.0
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Sayfa Sayısı: 419
Ağırlık (gram): 400

Başa Dön