Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Beta Basım Yayın > İşletmecilik ve Pazarlama Yazıları
İşletmecilik ve Pazarlama Yazıları

İşletmecilik ve Pazarlama Yazıları

Beta Basım Yayın
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 23,4 TL
Etiket Fiyatı: 26 TL
Kazancınız: 2,60 TL
Kazanacağınız Puan: 47
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Günümüzde müşteriler artık kendilerinin dinlenmesini, sorunlarına çözüm aranmasını, şikayet ve dileklerine kulak verilmesini, kısacası kendilerine saygı gösterilmesini istiyor. Şirket veya kamu kuruluşlarının yahut kar amaçlı olmayan kuruluşların bu isteklere tepkisi kuşkusuz içinde bulundukları ekonominin rekabetçi ekonomi olup olmamasına, sektördeki rekabete, şirket üst yönetiminin müşteri odaklı olup olmamasına, çalışanların müşteri isteklerine duyarlı olup olmamaları gibi birçok etkene bağlıdır.
(Kitabın İçinden)
Ürün Detayı
ISBN: 9786053774884
Yazar Adı: Tevfik Dalgıç
Yayıncı: Beta Basım Yayın
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 14
Boy (cm): 20
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 419
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön