Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Efil Yayınevi > Yayınevi Genel Dizisi > İşletmeler İçin Fuar Pazarlaması Rehberi
İşletmeler İçin Fuar Pazarlaması Rehberi

İşletmeler İçin Fuar Pazarlaması Rehberi

Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 16,2 TL
Etiket Fiyatı: 18 TL
Kazancınız: 1,80 TL
Kazanacağınız Puan: 32
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

  • Fuarlar, Isletmelerin pazarlama faaliyetleri açisindan en önemli araçlardan birisidir. Yaklasik olarak dünyada yilda 35.000 fuar düzenlenmekte ve bu fuarlarda yaklasik 3 Milyon isletme fuar performansi göstermekte, 300 Milyon ziyaretçi katilim saglamaktadir.
  • Isletmelerin önemli bir kismi, amaçlarini belirlemeden, planlama ve maliyet analizleri yapmadan fuarlara katilim saglamaktadir.
  • Kalabalik ve gürültülü fuar ortaminda stant görevlisinin ziyaretçiyi etkilemek için 7 saniyeden daha az süresi bulunmaktadir.
  • Gerekli hazirliklari yapilmayan, dogru uygulanmayan, fuar sonrasi uygulamalari yapmayan ve basarili iletisim kurulamayan fuarlarin olumsuz etkileri olumlu etkilerinden fazla olabilmektedir.
  • Bu çalismada, planlama, fuara katilim amaçlarinin ortaya konmasi, fuar seçeneklerinin degerlendirilmesi, organizatör ve ziyaretçi analizi, fuar destekleri, stant ve ürün teshiri, stant personeli seçimi ve hazirliklari, fuar basarisi ölçümü, fuara katilim sonrasi yapilmasi gerekenler ve fuar iletisimine yer verilmistir.
  • (Tanitim Bülteninden)

    Ürün Detayı
    ISBN: 9786054579716
    Cilt: Ciltsiz
    En (cm): 15.0
    Boy (cm): 23.0
    Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
    Sayfa Sayısı: 128
    Ağırlık (gram): 100

    Başa Dön