Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Efil Yayınevi > Yayınevi Genel Dizisi > İşletmeler İçin Fuar Pazarlaması Rehberi
İşletmeler İçin Fuar Pazarlaması Rehberi

İşletmeler İçin Fuar Pazarlaması Rehberi

Efil Yayınevi
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 16,2 TL
Etiket Fiyatı: 18 TL
Kazancınız: 1,80 TL
Kazanacağınız Puan: 32
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Fuarlar, İşletmelerin pazarlama faaliyetleri açısından en önemli araçlardan birisidir. Yaklaşık olarak dünyada yılda 35.000 fuar düzenlenmekte ve bu fuarlarda yaklaşık 3 Milyon işletme fuar performansı göstermekte, 300 Milyon ziyaretçi katılım sağlamaktadır. İşletmelerin önemli bir kısmı, amaçlarını belirlemeden, planlama ve maliyet analizleri yapmadan fuarlara katılım sağlamaktadır. Kalabalık ve gürültülü fuar ortamında stant görevlisinin ziyaretçiyi etkilemek için 7 saniyeden daha az süresi bulunmaktadır. Gerekli hazırlıkları yapılmayan, doğru uygulanmayan, fuar sonrası uygulamaları yapmayan ve başarılı iletişim kurulamayan fuarların olumsuz etkileri olumlu etkilerinden fazla olabilmektedir. Bu çalışmada, planlama, fuara katılım amaçlarının ortaya konması, fuar seçeneklerinin değerlendirilmesi, organizatör ve ziyaretçi analizi, fuar destekleri, stant ve ürün teşhiri, stant personeli seçimi ve hazırlıkları, fuar başarısı ölçümü, fuara katılım sonrası yapılması gerekenler ve fuar iletişimine yer verilmiştir.
Ürün Detayı
ISBN: 9786054579716
Yazar Adı: Ali Aycı
Yayıncı: Efil Yayınevi
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 15
Boy (cm): 23
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 128
Ağırlık (gram): 100
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön