Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Hitabevi Yayınları > Japon Modernleşmesinde İş ve Ticaret Ahlakı
Japon Modernleşmesinde İş ve Ticaret Ahlakı

Japon Modernleşmesinde İş ve Ticaret Ahlakı

Hitabevi Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 12 TL
Etiket Fiyatı: 15 TL
Kazancınız: 3,00 TL
Kazanacağınız Puan: 24
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Baygan İşida (1685-1744), 17nci yy Japonya'sında ekonomi ile ahlakı bütünleştirici rol oynamış biridir. Ticareti, bir felsefe, sanat biçimine dönüştürmüş, dürüstlük, tutumluluk, çalışkanlık devriminin yaşanmasına önayak olmuştur.Zamanın çeşitli düşünce ve felsefelerini kendince yorumlayan Baygan, kendi ticaret hayatında edindiği tecrübelerden yola çıkarak, dürüst ticaretin yöntemini halka aşılamaya ve yaymaya çalışmıştır. Açtığı yol 'ticaret sanatı' haline gelmiştir. Bu sanatın merkezinde dürüstlük bulunmaktadır.

-Servetin sahibi, halktır/toplumdur.
-Müşteri ile satıcı eşit konumdadırlar
-Tanrının rızasına uygun mutluluk
-Tutumluluk

21,yy.Japon iş ve ahlakı onun sloganlaşmış düşünceleridir.Ve bugün dünya Japon'un üstün hizmet anlayışına gıptayla bakmaktadır. Akıl, ilahi kudret tarafından herkese eşit verilmiştir. Bu akıl, insan karakteri/mizacı/fıtratında kendini gösterir. Fıtratımız zihnimizi yönlendirir. Duygu ve düşünceleri doğru ibrede tutmak, işte 'Ticaret Sanatı' budur. Bunun için öncelikle 'Kendini tanı/nefsini bil!' demektedir.
Ürün Detayı
ISBN: 9786054868155
Yazar Adı: Günhan Özhan
Yayıncı: Hitabevi Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13
Boy (cm): 21
Kağıt Cinsi: 2. Hamur
Sayfa Sayısı: 150
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön