Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Mediacat Yayıncılık > Pazarlama Dizisi > Kamu Sektöründe Pazarlama

Kamu Sektöründe Pazarlama

Mediacat Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%20 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 17,6 TL
Etiket Fiyatı: 22 TL
Kazancınız: 4,40 TL
Kazanacağınız Puan: 35
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Bu kitabin odak noktasi temel ve basarisi kanitlanmis pazarlama ilke ve tekniklerinin hedeflere ulasmak için nasil kullanilacagidir. Bu kitabin amaci ise, mümkün olan en fazla sayida insan için mümkün olan en büyük faydayi yaratan ve ortak faydaya hizmet eden hedef ve eylemleri seçmektir. Pazarlama gurusu Philip Kotler ve sosyal pazarlama danismani Nancy Lee dünyanin farkli yerlerinden basarili sosyal pazarlama kampanyalarini bu kitapta bir araya getiriyorlar. Geleneksel pazarlama ilkeleri ve teknikleri de bu kez kamu sektöründeki kuruluslarin performansini artirmak için uygulaniyor. Pazarlama ilkelerinin yurttas katilimini, uyumunu ve destegini artirmak için kullanilmasi; pazarlama karmasindan en uygun sekilde yararlanilmasi; yurttaslarin memnuniyeti ve olumlu davranislarin olusmasi için yurttaslarin yönlendirilmesi Kamu Sektöründe Pazarlama’da öne çikan konular.

Ürün Detayı
ISBN: 9789944383752
Yazar Adı: Philip Kotler
Yayıncı: Mediacat Yayıncılık
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14.0
Boy (cm): 20.0
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 376
Ağırlık (gram): 250

Başa Dön