Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > MediaCat > Kar Odaklı Pazarlamanın 9 Temel Kuralı
Kar Odaklı Pazarlamanın 9 Temel Kuralı

Kar Odaklı Pazarlamanın 9 Temel Kuralı

MediaCat
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%21 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 11,85 TL
Etiket Fiyatı: 15 TL
Kazancınız: 3,15 TL
Kazanacağınız Puan: 24
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
• Binlerce doları pencereden saçmaya ve buna pazarlama adını vermeye artık bir son verin.


• Pazarlamaya harcanan paranın karşılığında size para kazandırmasını önkoşul yapın.


• İyi pazarlamanın şirketi ya da ürünlerini güzel, yaratıcı ya da seksi sunması gerektiği gibi pazarlama mitlerini boş verin.


• Eğer reklam yarışmalarına başvurmayı düşünüyorlarsa reklam ajansınıza yol verin gitsin.


• Şirketinizde Pazarlama Moratoryumu uygulayın ve pazarlama programınıza harcanan her kuruşun işe yaradığından emin olana dek tüm pazarlama faaliyetlerini durdurun.


• Pazarlamanız beş para etmeyebilir ama bu kitap ediyor. Her sayfada kendinizi iş arkadaşlarınıza tekrar tekrar anlatırken bulacağınız ayrı bir hikaye, örnek ya da kavram var. Güçlü bir eser, amatörler ya da başarmak için aşırı tembel olanlara göre değil."
- Seth Godin,
Permission Marketing ve Mor İnek kitaplarının yazarı

Ürün Detayı
ISBN: 9799944383041
Yazar Adı: Mark Steven
Yayıncı: MediaCat
Dil: Türkçe

Başa Dön