Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Libra Kitap > Kavramdan Pratiğe: Medya ve Tüketim
Kavramdan Pratiğe: Medya ve Tüketim

Kavramdan Pratiğe: Medya ve Tüketim

Libra Kitap
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 36 TL
Etiket Fiyatı: 40 TL
Kazancınız: 4,00 TL
Kazanacağınız Puan: 72
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Üzerine çok tartışılan bir kavram olan tüketimin işaret ve sembollerle örülmüş biçeminin pratik yaşamdaki yansımalarının anlamlandırılması, tüketim üzerine yapılan çalışmaların odak noktasında yer alır. Toplumsal ve kültürel olanın tüketimi de bütünsel bir pratiğin parçası olarak kendine içkin olan soyut alanıyla örülmüştür. Soyut alanın örülmesinde kitle iletişim araçlarının yönlendirici, inşa edici ve tekrar inşa ediciliğinin çözümlenmesi ve sistemli yorumlanması tüketimdeki "yanlış bilme" boyutunun ortaya konma çabasıdır. Kavramdan Pratiğe: Medya ve Tüketim, tüketimin kavramsal ve pratik uygulamalarını sinemadan, müziğe, modadan, reklama geniş bir yelpazede ele alarak çözümleyen yorumlayan makalelerden oluşmaktadır.
Ürün Detayı
ISBN: 9786059022323
Yazar Adı: Kolektif
Yayıncı: Libra Kitap
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13,5
Boy (cm): 21
Kağıt Cinsi: 2. Hamur
Sayfa Sayısı: 208
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön