Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Nobel Yayın Dağıtım > Küreselleşme Sürecinde Dışa Açılma Stratejileri
Küreselleşme Sürecinde Dışa Açılma Stratejileri

Küreselleşme Sürecinde Dışa Açılma Stratejileri

Nobel Yayın Dağıtım
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Bu ürünün baskısı yok
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 27 TL
Etiket Fiyatı: 30 TL
Kazancınız: 3,00 TL
Kazanacağınız Puan: 54
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Bilgiye herkesin ulaşabilmesi ve ülkeler arasındaki ticari engellerin azalmasıyla birlikte, küresel pazarlarda rekabet artmaktadır. Küçük ya da büyük ölçekli olması fark etmeden tüm işletmeler, pazar araştırmasını hızla yapabilmekte ve farklı ülke pazarlarına yönelebilmektedir. Dolayısıyla bu kitapta, dış pazarlara açılmak isteyen işletmelerin hedef ülke pazarlarını nasıl belirleyebilecekleri, hangi faktörlere dikkat etmeleri gerektiği ve giriş stratejisini nasıl seçebilecekleri araştırılmıştır. Uluslararasılaşma teorileri karşılaştırmalı olarak verilmiş, uluslararası işletme, çok uluslu işletme, küresel işletme, doğuştan küresel işletmelerin tanımları üzerinde durulmuştur. Aynı zamanda dışa açılma stratejilerinden ihracat, lisans anlaşmaları, yönetim anlaşmaları, üretim anlaşmaları, anahtar teslim projeler, franchising, işletme birleşmeleri, satın almalar ve ortak girişim oluşturma stratejilerinin özellikleri, üstün ve zayıf yönleri açıklanmış ve Türkiye'deki işletmelerin dışa açılma stratejilerinden örnekler verilmiştir.
Ürün Detayı
ISBN: 9786053952107
Yazar Adı: Dilber Ulaş
Yayıncı: Nobel Yayın Dağıtım
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16.00
Boy (cm): 23.50
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön