Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Literatür Yayıncılık > Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru
Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru

Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru

Literatür Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 24,75 TL
Etiket Fiyatı: 27,5 TL
Kazancınız: 2,75 TL
Kazanacağınız Puan: 50
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
NEDEN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK?

Rekabetin değişen kapsamı ve boyutları daha önce firmaların ve toplumun gündeminde olmayan çok yeni bir kavramı tartışmaların odak noktasına yerleştirmiştir. Kurumsal Sosyal Sorumluluk olarak tanımlanan bu yeni kavram, aslında uzun yıllardan beri şirket yönetimleri ve işletmecilik dünyası tarafından işletmenin sorumluluklarının nerede başlayıp nerede bittiğine ilişkin tartışmaların bugün geldiği noktada bir kilometre taşını oluşturmaktadır. Kalite, yenilikçilik, müşteri memnuniyeti, farklılaşma ve satış sonrası hizmetler gibi doğrudan tüketiciye yönelik kavramların yeterli olmadığı, firmanın sorumluluklarının sınırını toplumsal fayda yaratma, topluma hizmet boyutuna taşıdığı bir sürecin henüz başındayız.

Bu çalışma, bir taraftan bugünün kırıcı rekabet ortamında firmaların ayakta kalma ve pazarda başarılı olma savaşında kullanılabilecek yeni bir stratejiyi bütün boyutlarıyla ele almakta, diğer taraftan da firmalarımız için konuya ilişkin bilincin ve farkındalığın geliştirilmesi açısından öneriler ortaya koymaktadır.
Ürün Detayı
ISBN: 9789750404887
Yazar Adı: Doç. Dr Gül Bayraktaroğlu - Yrd Doç Dr. Burcu İlte
Yayıncı: Literatür Yayıncılık
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 18.50
Boy (cm): 23.50
Kağıt Cinsi: 1. Hamur
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön