Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları > Lider Markalar ve Düşük Fiyat Rekabeti
Lider Markalar ve Düşük Fiyat Rekabeti

Lider Markalar ve Düşük Fiyat Rekabeti

Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 17,76 TL
Etiket Fiyatı: 24 TL
Kazancınız: 6,24 TL
Kazanacağınız Puan: 36
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Düşük fiyat rekabeti giderek üst düzey yöneticilerin gündeminin ilk sıralarına tırmanıyor. Neden?
Geleneksel şirketlerin ve lider markaların bu rakiplerine yanıt vermek için üç temel seçeneği var. Bu seçenekler neler ve onların avantajlarıyla dezavantajları, ayrıca yeni büyüyen fırsatlar nasıl değerlendirilebilir?
Düşük maliyetli rakiplerden, şirketinizin rekabet gücünü artıracak strateji ve taktikleri öğrenmek mümkün mü?
Bazı lider markalar, düşük maliyetli rakiplerine karşılık verirken liderlik sorunuyla ve bazı kültürel güçlüklerle nasıl başa çıkıyorlar?
Ürün Detayı
ISBN: 9789944888868
Yazar Adı: Adrian Ryans
Yayıncı: Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
Çeviren: Ümit Şensoy
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13.50
Boy (cm): 19.50
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön