Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:

Liderlik Markası

Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 13,32 TL
Etiket Fiyatı: 18 TL
Kazancınız: 4,68 TL
Kazanacağınız Puan: 27
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması

Liderlik markasi kavramini öne çikarmak, liderlik ve lider kavramlari arasina ciddi bir ayrim koymayi gerektirir. Iyi liderler gelip geçerler. Ama bir sirket, müsterilerinin ve hissedarlarinin beklentilerini uzun vadeli olarak karsilayabilmek için saglam bir liderlige sahip olmalidir. Liderligin bireysel bir spor olmadiginin ayirdina varan Ulrich ve Smallwood, liderlerin kisiliginden çok liderligin içinde olusturuldugu ve örgütün "liderlik markasinin" kuruldugu süreç üzerine odaklanarak, liderlige iliskin kavrayisimizi önemli ölçüde gelistiriyorlar. Liderlik Markasi, liderligini essiz bir marka olarak somutlastiran sirketlerin daha güçlü bir pazar degerine sahip olacagini somut verilerle ve sebepleriyle açikliyor; bunun nasil yapilacagini adim adim anlatiyor. "Gündeminde liderlik markasi sahibi olma hedefi bulunan -kimin yok ki- her üst düzey yönetici, bu kitabi mutlaka okumali."

Ürün Detayı
ISBN: 9789944885409
Yazar Adı: Dave Ulrich
Yayıncı: Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 14.0
Boy (cm): 20.0
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 320
Ağırlık (gram): 330

Başa Dön