Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Detay Yayınları > Lojistik Faaliyetler
Lojistik Faaliyetler

Lojistik Faaliyetler

Detay Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 15,75 TL
Etiket Fiyatı: 17,5 TL
Kazancınız: 1,75 TL
Kazanacağınız Puan: 32
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Lojistik yönetimine makroekonomi ve mikroekonomi olmak üzere bakış açısı iki yönlüdür. Özellikle makroekonomik koşullar açısından ülkelerin gayri safi milli hasılaları üzerinde önemli etkilere sahiptir. Mikroekonomik açıdan yaklaşıldığında ise işletmelerin başarısının tesis edilmesinde çok büyük bir role sahiptir. Üretim, pazarlama ve diğer fonksiyonel alanların başarısında pazarla bütünleşik hareket etmesinden dolayı önemli rollere üstlenmektedir. Pazar yönlü uygulamaların ağırlık kazandığı işletmecilik uygulamalarına paralel olarak yaşanan deregülasyon, özelleştirme, perakendecilik dönüşümü ve teknolojik değişim eşiğinin kısalması gibi unsurlar lojistik sektörüne bakışı ve uygulamaları önemli derece de etkilemiştir. Değer temelli yönetim felsefesi doğrultusunda değer arttırıcı faaliyetler olarak da görülen lojistik yönetimi uygulamaları müşteri açısından özgün çözümler oluşturan bir noktaya ulaşmıştır.

İçerik

1. Bölüm: Lojistik Faaliyetler ve Hizmet Kalitesi
- Lojistiğin Tanımı
- Lojistiğin Prensipleri
- Lojistiğin Önemi
- Lojistiğin Kapsamı
- Lojistiğin Bölümleri
- Lojistiğin Gelişmesinde Etkili Olan Faktörler
- Lojistik Kavramının Gelişimi
- Lojistik Faaliyetler
- Hizmetlerin Tanımı ve Özellikleri
- Kalite Kavramı
- Hizmet Kalitesi
- Hizmet Kalitesi İle İlgili Kavramlar
- Hizmet Kalitesinin Boyutları
- Hizmet Kalitesi Ölçüm Modelleri
2. Bölüm: Müşteri Değeri
- Müşteri Değeri Kavramı
- Müşteri Değerinin Seviyeleri
- Müşteri İçin Yaratılan Değerin Bileşenleri
- Müşteri Yaşam Boyu Değeri
- Müşteriye Değer Sağlama Analizi
- Müşteri Değeri Modelleri
- Müşteri Değerinin Sonuçları
3. Bölüm: Lojistik Faaliyetler, Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri Arasındaki İlişki
- Lojistik Hizmet Kalitesi
- Lojistik Faaliyetlerde Müşteri Değeri
- Hizmet Kalitesi Müşteri Değeri İlişkisi
4. Bölüm: Lojistik Ulaştırma Faaliyetlerindeki Hizmet Kalitesinin Müşteri Değeri Yaratmadaki Rolü ve Kütahya Yurt İçi Kargo Şirketinde Bir Uygulama
Ürün Detayı
ISBN: 9786055437992
Yazar Adı: E. Taşkın
Yayıncı: Detay Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 16.00
Boy (cm): 24.00
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön