Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Mağaza Tasarimi

Mağaza Tasarimi

Literatür Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 40,5 TL
Etiket Fiyatı: 45 TL
Kazancınız: 4,50 TL
Kazanacağınız Puan: 81
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
İç Mekân Tasarım Temelleri Dizisi, farklı tip mekânların, iç mekân tasarım ilkelerini inceleyen başlıklar sunmaktadır. Bu kitaplar, profesyonellerin ve öğrencilerin çalışmalarından alınmış örneklerle konuya derinlikli bir giriş sunmaktadır. Bu serinin ilk kitabı olan Mağaza Tasarımı, okuyucuyu perakende mekânında bir gezintiye çıkarır. Bu yolculuk, tasarım konseptinin başlangıç noktasını, marka ve kimlik konuları olarak ele alır. İç mekân ve onun bağlam, konum ve düzenlenmesi arasındaki ilişki incelenmiştir. Okuyucunun çıktığı yolculuk bu açıdan pafta düzeni, sirkülasyon ve yürüyüş hızıyla ilgili derin bir incelemeye dönüşür. Mekân tasarımının sınırlarını genişletme yöntemleri ve deneyimi gösterilmektedir. Bunun inşaat endüstrisi ve doğa üzerindeki etkileri tüm metin boyunca tartışılmıştır. Bu kitap, belli bir kullanıcı çevresinin mekânı nasıl algıladığını ve hangi kavramlar üzerine kurduğunu ortaya çıkararak iç mekân tasarımına derinlikli bir yaklaşım sunar.



Ürün Detayı
ISBN: 9789750406027
Yazar Adı: Lynne Mesher
Yayıncı: Literatür Yayıncılık
Çeviren: Feyza Akder
Dil: Türkçe
Cilt: Ciltsiz
En (cm): 16
Boy (cm): 23
Kağıt Cinsi: Kuşe
Sayfa Sayısı: 184
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön