Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Detay Yayınları > Marka Farkindaliği Ve Zincir (Franchising) İşletmeler
Marka Farkindaliği Ve Zincir (Franchising) İşletmeler

Marka Farkindaliği Ve Zincir (Franchising) İşletmeler

Detay Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 11,25 TL
Etiket Fiyatı: 12,5 TL
Kazancınız: 1,25 TL
Kazanacağınız Puan: 22
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Bu çalışmada, işletmelerin marka avantajını kullanarak pazarlara girişte başarı elde etmek üzere tercih ettikleri franchising işletmecilik sistemini uygulayan fast food işletmelerinin marka farkındalığındaki farklılıkları araştırılmıştır. Hem ürün ve hizmetleriyle hem de görsel unsurlarıyla birbirine çok benzeyen franchising işletmelerin tüketiciler tarafından marka bilinirliği ve tanınırlığı düzeylerindeki farklılıkları belirlenmeye çalışılmıştır. Buradan hareketle, birbirine çok benzer stratejiler ile pazarda rekabet eden işletmelerin strateji geliştirmelerine yönelik çeşitli öneriler sunulmuştur. Bu çalışma ile hem franchising işletmelerinin markalarının sürdürülebilirliğine hem de yerli marka ile franchising sistemi kurmayı amaçlayan işletmelerin markalaşma süreçlerinde başarılı marka farkındalığı oluşturabilmelerine katkı sağlamak amaçlanmıştır.
Ürün Detayı
ISBN: 9786059189798
Yazar Adı: Bilsen Bilgili
Yayıncı: Detay Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13,5
Boy (cm): 19,5
Kağıt Cinsi: 2.Hamur
Sayfa Sayısı: 112
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön