Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Alfa Yayıncılık > Marka Yönetimi; Vazgeçme Çağında Yüksek Sadakat Markaları Yaratmak
Marka Yönetimi; Vazgeçme Çağında Yüksek Sadakat Markaları Yaratmak

Marka Yönetimi; Vazgeçme Çağında Yüksek Sadakat Markaları Yaratmak

Alfa Yayıncılık
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%25 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 24 TL
Etiket Fiyatı: 32 TL
Kazancınız: 8,00 TL
Kazanacağınız Puan: 48
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
UFO gören masum köylü ya da sadakat peşinde koşan marka uzmanı(!)

Herkesin herkesten ve herkesin her şeyden kolayca vezgeçtiği bir çağdan bahsediyoruz. Sadakatin zihnen tasarlanmış bir "vazgeçme" fikri olduğunun kabul edildiği bir çağ bu. Herkesin ve her şeyin "harcanabilir" olduğu zamanlar bunlar.
Sadakat keşke "inkâra dönüşmenin eşiğinde aşkın inkârı" olsaydı, ama sadece kişilerden vazgeçmiyoruz ki! Nesnelerden vazgeçiyoruz. Prensiplerden vazgeçiyoruz. Sözlerden... Kurallardan... İdeolojilerden... Doğadan... Hayallerden vazgeçiyoruz. Ve de markalardan...
Ancak vazgeçilmez olanlar da var. Doğum günü hamburgeri olanlar gibi! Peki, böylesi bir sadakat peşinde koşan "masum" marka yöneticisi ne yapar ki? Vazgeçmenin vazgeçilmez olduğu bu garip çağda, marka yönetiminin tüm prensipleri bu kitapta...
Ürün Detayı
ISBN: 9786051710723
Yazar Adı: Uğur Batı
Yayıncı: Alfa Yayıncılık
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16,5
Boy (cm): 21
Kağıt Cinsi: 2. Hamur
Sayfa Sayısı: 440
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön