Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Nobel Akademik Yayınları > Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri
Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri

Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri

Nobel Akademik Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 14,4 TL
Etiket Fiyatı: 16 TL
Kazancınız: 1,60 TL
Kazanacağınız Puan: 29
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Dr. S. Bora Çavuşoğlu'nun Marka Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri kitabında; Marka, Marka İletişimi, Pazarlama Stratejileri, Pazarlama İletişimi ve Sponsorluk gibi konu başlıkları detaylı bir şekilde anlatılmaktadır.

Kitap; İletişim Fakültesi, İşletme Fakültesi, pazarlama iletişimi konusunda eğitim veren ilgili meslek yüksekokulları ve Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokullarının Spor Yöneticiliği Bölümlerinde kaynak kitap olarak okutulabilir. Ayrıca pazarlama iletişimi ve sponsorluk üzerine araştırma yapan, kendisine bir vizyon oluşturmak ya da var olan vizyonunu geliştirmek isteyen herkese kaynak kitap olma niteliğindedir.
Ürün Detayı
ISBN: 9786055426187
Yazar Adı: S. Bora Çavuşoğlu
Yayıncı: Nobel Akademik Yayınları
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16,5
Boy (cm): 23,5
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 136
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön