Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Arkadaş Kitabevi > Kitap > Nobel Yayın Dağıtım > Markalamada Yol Haritası
Markalamada Yol Haritası

Markalamada Yol Haritası

Nobel Yayın Dağıtım
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
%10 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 22,5 TL
Etiket Fiyatı: 25 TL
Kazancınız: 2,50 TL
Kazanacağınız Puan: 45
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Açıklama Türkiye'de marka üzerine yazılmış kitaplara baktığımız zaman tercüme ya da popülist yüzlerce esere rastlamaktayız. Elinizde tuttuğunuz bu kitap ise, başarılı marka yaratmak ve sürdürmenin yollarını hem bilimsel temellere dayanarak ele almakta hem de uygulamaya yönelik dünya ve Türkiye'den örnekler vermektedir. Yeni ekonomi ve bilişim teknolojilerinin pazarlamada yol açtığı açılımlar ve markalamaya etkilerine de değinilmektedir.

Bu kitabın hedefi, marka yaratma görevini üstlenmiş ya da üstlenecek tüm aktörlerin marka anlayışlarını başarıyı yakalayacak biçimde değiştirmelerini sağlayacak bir pencere açmaktır. Markalamada Yol Haritası, içerdiği somut bilgilerle markalama sürecinde izlenecek adımlar ve halen geçerliliğini koruyan markalama stratejilerinin anlaşılabilmesi bağlamında okurlara ışık tutmaktadır.
Ürün Detayı
ISBN: 9786053951636
Yazar Adı: Tülin Ural
Yayıncı: Nobel Yayın Dağıtım
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 13.50
Boy (cm): 19.50
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön