Yeni Üye | Üye Girişi | Sipariş Takibi | Favorilerim | Detaylı Arama | Yardım | Bize Ulaşın | Şifremi Unuttum | Bayi Girişi | Blog
Google+ FaceBook Twitter
Popup

adet sepetinize eklenmiştir.

Toplam Fiyat:
Markalar Ve Markalaşma

Markalar Ve Markalaşma

Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
Adet:  
Seçtiğiniz adet sepete eklenecektir.
Fiyatlarımıza KDV dahildir.
Stokta var
%26 İndirim
Arkadaş Fiyatı: 23,68 TL
Etiket Fiyatı: 32 TL
Kazancınız: 8,32 TL
Kazanacağınız Puan: 47
Twitter Facebook Google + Tumblr More
Ürün Açıklaması
Bir şirketin markası ya da markaları onun en kıymetli malvarlığıdır. Bazı şirketlerde marka, şirketin piyasa değerinin yüzde 70'ine bedeldir. Financial Times'ın "marka guru'su", Daily Telegraph'ın da "markalara yol gösteren marka" diye niteledikleri Rita Clifton yönetiminde bir ekip tarafından hazırlanan Markalar ve Markalaşma, her tür kurum ve kuruluşun markasını, kendi merkezi organizasyon prensibi olarak görmesi gerektiğini, her karar ve adıma markanın yön vermesi gerektiği görüşünü savunuyor.

Büyük markalar iddia edildiği gibi zararlı mıdır?

Markalaşmada en iyi örnekler

Marka konumlandırması, marka stratejisi ve markanın korunması

Görsel ve sözel kimlik

Marka iletişimi

Markaların geleceği ve markalaşmada yeni eğilimler


Alanında uzman yazarların kaleme aldığı Markalar ve Markalaşma, markaların rolünü ve önemini; başarılı bir markanın nasıl yaratıldığını ve nasıl korunduğunu daha iyi anlamanızı sağlayacak.
Ürün Detayı
ISBN: 9786053321309
Yazar Adı: Rita Clifton
Yayıncı: Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
Çeviren: Meral Çiyan Senerdi
Dil: Türkçe
Cilt: Karton
En (cm): 16
Boy (cm): 23
Kağıt Cinsi: Avrupa Okuma Kağıdı
Sayfa Sayısı: 374
Baskı Sayısı: 1

Başa Dön